Gå til innhold

April: Rabler ned en liten oppdatering jeg... :)

Anbefalte innlegg

Føler jeg bidrar lite til aprilklubben for tida, har ikke tid til så mye dibbing for tiden.. men men.. slik er det vel bare

I dag er jeg hjemme med sykt barn atter en gang! Med akkurat det samme som sist.. eller hvertfall nesten.. Som noen vet så har natalie vært plaget mye med hoste, og vi kom inn til barnelegen før jul, ble frisk i jula, ble syk igjen etter en uke, og fikk da påvist øre nese og øye betennelse og luftveisinfeksjon med slim i lungene.. fikk da pencilin og en sterkere astma medisin. Var tilbake etter en uke, hun var mye bedre, men hadde veske i øret (noe hun har hatt hvergang) så vi skulle inn til sjekk en gang til før han eventuelt sendte oss videre til ørenese hals. Fikk beskjed om at vi skulle komme inn i slutten av feb. og hun i resepsjonen sa vi fikk timen sendt i posten.

Så for to dager siden var brevet enda ikke kommet, og jeg ringte de.. etter å blitt satt over til feil avdeling og feil by så kom jeg tilslutt rett! Nei, her var det ingen ny time. og barnelegen var fullbooket + at han skulle bort i to uker så det var ikke ledig time før slutten av mars!! Meeen sa hun, vi har en time kl to i mårra! :D

Tore måtte dra inn med henne siden jeg ikke hadde mulighet til å dra, så dommen ble: øyebetennelse, nesebetennelse og pottetette ører som har ført til mellomørebetennelse! Så hun fikk pencilin + at vi måtta dobble astma medisinen... surklingen i lungene var visst bare astma (sjukepleieren var ikke enig i det, og ikke vi heller)

Men det som var verst!! Vi skulle komme tilbake om fire uker, og han har ikke henvist oss til ørenesehals! Natalie som går å roper dagene lang, ligger etter i språket og hadde lang vannavgang når jeg fødde som kan føre til veske i ørene, og gang på gang har veske der!!

Jeg blir så forbanna!! Mamma har hatt denne legen hun også, søstrene mine var mye plaget med eksem, astma og allergi, og veske i mellomøret, og hun deler min frustrasjon!

Lurer på om jeg kan ringe fastlegen og spør om å bli henvist til kr.sund, kanskje vi kommer oss lenger da??

Off.. blir så fortvilet over den barnelegen, jeg lovte å aldri klage på helsevesenet igjen, men må ta det tilbake!

Jaja.. takk for at du orka å lese, det er så godt å ha en slik side å rable ned på.. føles mye bedre ut etterpå! :)

Fortsetter under...

Dytter meg selv opp igjen etter jeg har dyttet meg ned! hehe..

men er det flere som har irriterende møter med barneleger og fastleger? eller kanskje har opplevd samme...? Susan du har vel barn med dren har du ikke? Hvordan var gutten din før han fikk dren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...