Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Hei Noen som har skrevet brev med ønsker som dere skal ha med på føden når det hele setter igang? Tenker på å skrive et slikt selv men vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne. Hva bør man ta med osv. Noen som har tips? Har hørt om et "skjema" som finnes og som man kan fylle ut, hvor finner jeg i tilfelle dette?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Ta med et par-tre punkter som er viktige for deg - blir det for mange ting er det umulig for jordmor å følge med. Min erfaring var at de tok det seriøst..
MissAntrop Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Hei, Jeg skrev et slikt brev for et par dager siden. Hadde med følgende punkter: *Bekymringer *Fødestillinger *Smertelindring *Etter fødselen *Diverse Skrev litt om hva jeg er redd for, hva jeg tenkte ift klipping vs revning, hvilken stilling jeg så for meg jeg kunne tenke meg, hva slags smertelindring jeg kunne tenke meg og litt om at jeg ønsket barnet på brystet med en gang, at far skal klippe navlestrengen, at jeg ønsker dempet belysning om det lar seg gjøre og enerom på barsel om det er tilgjengelig. Sånn kort fortalt
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2007 supert! Takk for tipsene :-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Må man skrive sånt brev eller synes dere at det er en fordel..?
kom-som-bestilt Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Hei. Fikk et skjema hos JM da som hun sa jeg skulle fylle ut og ta med på omvisningen på sykehuset, om personalia mm. Var bare avsett et lite område til egne ønsker, men JM sa jeg kunne bare skrive et brev selv om det var noe spesielt jeg tenkte på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå