Gå til innhold

2 mnd gammel, nattesøvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge av gangen sover deres babyer om natten?

Jeg har vekket etter ca 5-6 timer om natten for hun våkner ikke selv, men de to siste nettene har jeg avventet for å se hvor lenge hun sover. Men etter 8 timer uten mat vekket jeg... Eller hun våknet ikke da, men spiste i søvne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine var mye våkne på natta, synes du skal la henne sove jeg! Du er jammen heldig:)

Skrevet

ja, det er jo forsåvidt bra for meg. Men jeg ligger liksom på vent hver natt og kikker på klokka og ungen! Og hun spiste ikke noe mer idag etter 8 timer enn tidligere 6. Men blir litt stresset siden de fleste andre babyer våkner flere ganger om natten. Hun har gått opp mye i vekt da, så hun har fått iseg nok hittil iallefall.

Skrevet

lillemor her har sovet i 6-8 timer om natta siden før hun var 1 mnd gammel. Men jeg våkner før hun våkner og venter på at hun skal våkne. De siste 2 ukene har hun bare spist en pupp på natta, og nekta å ta den andre, dette resulterer i at jeg må opp å pumpe/melke den andre.

Syns du skal la henne sove, og være glad for at hun ikke spiser annenhver time! Så lenge hun legger på seg, og er blid og fornøyd er det ikke noe problem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...