Gå til innhold

Mindre liv utover i svangerskapet?

fru grim

Anbefalte innlegg

Jeg er 32+4 i dag. Jeg kjenner liv daglig, men det er blitt mer og mer "stryking" eller hva jeg skal kalle det, i stedet for skikkelige spark som det var tidligere. Det er jo så klart mindre og mindre plass for dem, men hadde ikke trodd sparkingen skulle avta så tidlig? Har vært gravid før, da kun med ett barn, og det var først de siste par ukene at hun sluttet å sparke og kun beveget seg... Nå er det mer sånne late bevegelser, virker som alt går i slow motion der inne nå, hehe... Noen som føler det samme??

Klem

Fortsetter under...

Hei hei

Jeg er i uke 31 nå og merker det samme som deg, de har blitt litt roligere i det siste.. men noen kvelder kan det ta litt av, hehe..

Men det har blitt mere ``stryking`` og mindre spark, jordmor har sagt at dette er helt normalt=)

Det blir jo som sagt mindre plass til nurkene etterhvert..Så alt står bra til=)

Lykke til videre=)

eg e nu i uke 33.. kjenner ikke mindre liv.. men mindre spark..kjenner at di driver å snur seg,,hikker å som sissel85 sier..mer stryking.. kjenner enda når di slår ut med armene da=) Men d e nok så liten plass nu at di ikke får til å sparke lengre!! =)

Jeg er i uke 30 og kjenner mindre spark. Kjennes mer ut som romstrering eller at de flytter på seg. Kan noen ganger se bulker utenpå magen når de beveger seg.

Ellers så kjenner jeg mer bevegelse fra den ene, han som ligger med hodet ned. Han som ligger øverst, med hodet lengst opp kjenner jeg mindre bevegelser fra. Tror d er noe med måten de ligger på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...