Gå til innhold

Innkjøp av baby ting..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi har begynt for fullt vi.... etter en litt tøff start på svangerskapet så ville vi finne på noe litt positivt.. så vi satte igang barnevogn jakten og hvilken seng, osv.... har kjøpt en del.. klær også... litt koselig at det står klart... er vår første, så vi har ingenting fra før....

klarer heller ikke dy meg når jeg ser de søte søte klærne ;o)

har babyseng fra før som i har pusset og malt...har kjøpt vogn og div utstyr til den...har en noe klær fra før,men nokka nytt har det blitt :-) :-)

klare ikkje la vær...tror i kjøpte første plaggene i 8 uke iiveldig tili,men klarer ikkje motstå fristelsen... :-)

Ok. Nå skal vi snart kjøpe køyeseng til storegutt, da han må flytte ut fra lekerommet. Slik at det blir plass till alt på soverommet. Men i neste uke skal en maler komme og friske opp begge rommene.. Kanskje jeg kan begynne å handle så smått etter dette... Men står jo mest på økonomien når det gjelder de mest kostbare tingene..

Annonse

ja gjør det.derfor kjøpe vi litt etter litt...e vel bare stellebord/kommode/vippestol som e de mest kostbare tingene igjen tror i...

men alt det små blir dyrt dt også tilsammens :-)men i slutta å røyke når i ble gravid så i bruke den unnskyldningen,at i bruke ikkje peng på røyk...som i gjorde før :-) hehe---

kjøpte en simo kombi i da...var på tilbud men kosta 4800 fordi,men det var pga vendbart håndtak...menmen....kjøpt e kjøpt.. :-) :-) nei no ska i pleie meg selv litt :-) gå å ta litt sol... ha en fin dag da :-)

Eg har ein familie som er overtroiske i forhold til det å handle inn før ungen er født, så eg føler at det er litt press fra deiras side om å ikkje begynne enda. Men eg har nå bestilt barnevogna, og betalt depositumet for den.

Når mannen kjeme neste veke skal han male beibirommet, så eg skal rydde ut av det nå ikveld og lage klar til det. Gleder meg veldig. På søndag skal eg på antikvitetsmarked og se etter vugge. Eg rekner med at når rommet er ferdig og kommoden er på plass så klarer eg ikkje å vente lenger med å handle fine myke tepper og beibi ting etc.

Mora mi har så lyst å handle og strikke klær til den lille at eg trur ikkje me trenger å kjøpe nåke selv. Ho har allerede ei handleliste lang som natta. Det er litt vanskelig å skulle ta imot så mykje, men det ser ut til at ho virkelig gleder seg til å handle. Så er ein jo student og då...

Å når man er kommet halvveis er det jo bare greit å begynne å handle inn synes jeg. Vi hadde bestemt et skille fra ultralyden vi. Så nå har jeg kjøpt babybok, billedramme til ultralydbilde, ei sparkebukse, har fått babyteppe og tre bodyer fra søstra i gave. Snart begynner vi sikkert å se oss ut vogn og andre ting. Men vil til Trondheim å se først, bedre utvalg der enn her. Gleder meg stor til å handle =)

Jeg syns du skal begynne å kjøpe ting og tang, jeg, hvis du har glede av det! I mitt første svangerskap begynte jeg tidlig å handle, for det var jo så gøy!! Nå skal jeg ha jente nr to, og det eneste jeg skal kjøpe er noen nye kluter og et nytt soveskinn. Datteren min på 3 år elsker fortsatt soveskinnet sitt, nemlig! Gleden nå blir å ta fram igjen babytøyet som jeg ikke har sett på "kjempelenge"!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...