misyme Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Ja naa tror jeg jommen meg det har begynt hos meg ogsaa!! Hadde vonde kynnere paa tirsdag, paa onsdag var jeg kjempe trött men fölte at noe var paa gang, fremdeles harde kynnere! Og igaar tidlig trodde jeg at jeg mistet litt vann, men det har ikke kommet noe mer siden. Men saa igaar kveld kjente jeg begynnende mens-smerter, og ömhet i ryggen. Var noe slim paa papiret ogsaa, men ikke noe blod frem til naa! Vaaknet klokka 4 i natt, og ble liggende og kjenne paa mens-smerter som kom og gikk ureglmessig..men ikke saa vonde egentlig! Fikk sove etterhvert, men naa har jeg tatt meg en dusj og skal spise litt .. men de er der ja .... tror nok at naa kommer nurket innen de naermeste dagene. Dette er rart, kan nesten ikke tro det. Hehe, tenker at nei ikke enda, og samtidlig, det skal bli spennende! Rare fölelser dette her. Skal til gynekologen min til time klokka 12 saa da faar vi se om hun sender meg direkte til sykehuset eller ikke Om jeg orker kommer jeg tilbake med mer senere
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Lykke til!!! Spennende!
kfitjar Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Du må ha lykke til!!! Kjempe spennende altså! Det virker som om det er mange BIM mammaer som får truffet nurkene sine idag...... Åhhh så heldige dere er. Håper du får en flott fødsel!
Hanne-mor Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Masse lykke til ! Kjempespennende! Håper du holder oss oppdatert da Lykke til med fødselen også
misyme Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2007 Arg arg ... Vel, ikke akkurat da, men jeg sitter her hjemme da og ser ikke noe födsel i vente. Aahjoda rier har jeg, det sa gyne'n min, tillogmed en aapning i livmor-tappen, men ikke helt opp til selve livmoren. Saa arbeidet har begynt, det er virkelige rier det jeg har kjent hvis ikke hadde ikke jeg vaert saa aapen. Hun sa at hun kunne stikke en finger "inn" i "tappen". Men det kan ta en dag som ei uke til nurket vil komme .... om ikke enda lenger da. det jeg trodde var vann, var nok bare noe annet (etter en liten hyrdestund vi hadde kvelden för hehe) Og saa fikk jeg höre at hodet ikke var festa, men det kan jo ogsaa skje naar som helst.. Vel, vel maa nok smöre meg med enda mer taalmodighet .. uansett saa har jeg jo termin den 4 mars saa ... jeg faar vel ikke begynne aa "sutre" allerede naa hehe Gikk en lang tur i stad, og etter en taco's middag senere ikveld med gjerne et liiiiiiiite glass rödvin, skal jeg binde mannen min til sengestolpa ... hihi .. her skal naturen trosses hehe eller provoseres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå