Gå til innhold

Til dere som har erfaring med Canesten... håper på raskt svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klør liksom rundt kjønnsleppene, ikke inni om dere forstår meg med rett.

Holder det med krem da eller må jeg ta tablettene også?

Tok en en dags kur for noen uker siden, det hjalp, men nå klør jeg igjen.

Tenkte jeg skulle prøve kremen.

PLEASE SVAR, ER DESPERAT, SKAL UT SNART!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok en kur med en pille og krem i tillegg. Og jeg ble kvitt det etter et par-tre dager. Klødde kun på utsiden jeg også.

Anbefaler deg å ta en slik hestekur.

Skrevet

Soppinnfeksjon kommer innenifra, så hvis du bare behandler det på utsiden blir du ikke frisk...

Skrevet

jeg har mange ganger klart meg med bare kremen..så du kan kjøpe bare krem...men om det ikke gir seg så må du bruke stikkpillene også...)

Skrevet

Jeg har fådd beskjed av legen om å aldri bruke stikkpille når jeg er gravid. uansett. Fikk beskjed om å bare bruke kremen.

Skrevet

Jeg ble henvist en canesten-kur av legen på mandag. Tar den med 6 stikkpiller, for legen var litt usikker på om den store konsentrasjonen i 1-pillekuren var trygg eller ei.

Man kan trygt ta stikkpiller, men man skal aldri bruke applikatoren, bare fingrene.

Skrevet

Kjøpte en stikk pille og kremen, fikk det anbefalt på apoteket.

Skal ikke være farlig for gravide. Det står også i bruksanvisningen.

Skrevet

jeg var hos gyn. i går, har hatt problemer med sopp/ åpne sår (jævlig ubehaglig) og har prøved stikk piller og krem av forskjellige merker men det kommer bare tilbake eller blei ikke helt borte. jeg måtte vente lenge på time hos gyn. og jeg hadde ingen kløeing eller svi da jeg skulle ditt, alt så normalt ut. men så sa hun at hun kunne se at jeg hadde fortsatt sopp, både inni og utenfor merklig! jeg fikk resept på 6 stk stikk piller

( av merke Daktar 400mg) og en krem som het Zidoval 7,5mg.

resepten fikk jeg hentet idag og har tenkt å begynner med det i kveld, håper at det blir borte nå!

fikk også de vanlige tips om å bare bruke bomull boxers, lactacyd, og smøre meg med baby olje nedentil daglig så jeg ikke tørker ut.

håper du får orden på det! det er noe dritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...