Gå til innhold

September: sitte eller ligge?


hege_d

Anbefalte innlegg

Ligger de små stadig i liften i vognen, eller er de begyndt å sitte litt opp? jeg kan vippe ryggen i liften halvejs opp, men har ikke gjort den ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De små skal vel ikke sitte for mye før de kan holde ryggen selv - men litt sitting skader sikkert ikke.

 

Jeg selv har ikke ønkser om å venne småen til å sitte i vogna enda. Når han først finner ut at det er en mulighet kan det vel hende det blir "liggenekt" og hyyyling i vogna..???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt opp ryggen, han godtar å ligge enda, og da lar jeg han gjøre det. Stort sett sover han når vi er ute og triller, men ikke alltid. Han sitter ganske mye på fanget, så jeg må la han ligge når han godtar det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett ligger hun, men av og til setter jge henne litt opp:) Godtar stort sett å ligge fortsatt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

han lille her han sover heletiden når vi er ute og går på tur. men når vi kommer inn på sentrer og sånt så må eg jo kle av han og sånt. da våkner5 han av og til. da løfter han seg halveis opp selv. så da er det opp med ryggen sånn at han kan få følge med litt og det elsker han ;) han har fått en sånn olebrum leke så man fester til den stolpen vet dere på vognen . den på midte oppe med beina deres. den elsker han så den leker han aktivt med i mens ;) er så utrolig glad for at eg kjøpte den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det gått så lang tid siden jeg postet innlegget at nå har jeg begynt å sette ham opp - altså bare sånn halvejs så han kan følge med. Han sovner etter en stund, men det er tydelig at han synes det er super å komme opp å kikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...