Gå til innhold

Akupunktur - hvordan funker det?

Anbefalte innlegg

Jeg har også lyst til å ta akupunktur før innsetting, men hvordan funker dette egentlig? Når begynner dere med akupunktur? Hvor mange behandlinger tar dere? Og når har dere siste behandling før innsetting? Mener jeg har lest at man skal ha den rett før... Jeg bor i Oslo og skal ha innsetting i Porsgrunn. Betyr det at jeg må finne meg en akupunktør både i Oslo og Porsgrunn?

Mange spørsmål fra en uvitende sjel. Håper noen kan svare.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8355103-akupunktur-hvordan-funker-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte med akupunktur med en gang vi hadde bestemt oss for å gå i gang med prøverør (okt06). Gikk en gang i uken helt frem til jeg startet med sprøytene, da ble det to ganger i uken. Jeg har hele tiden fått nåler etter hvor jeg er i syklusen og i prøverørsprosessen. Jeg hadde også time rett før egguttaket - skulle være litt smertestillende.

Det jeg mener at min akupunktør sa var at nålene bør settes senest 3 timer før innsetting - jo nærmere jo bedre.

Om jeg var deg så ville jeg tatt en telefon til Klinikk Fjeld. Vibeke Fjeld er super søt og veldig flink. Dette kan hun og hun kan sikkert fortelle deg om hun kan hjelpe deg og kanskje hun vet om en akupunktør i Porsgrunn! (Tips - ring før kl 12:00)

Lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...