Miraculix Skrevet 23. februar 2007 #1 Del Skrevet 23. februar 2007 Blør som bare det, så kan nok konstantere selv at dette gikk galt :-/ Er bare 5+3 idag isåfall, så er glad for at det skjedde så tidlig iallefall. Hvis man kan være glad i en sånn situasjon. Men men.. Får komme sterkere tilbake! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8354827-dere-ble-ikke-kvitt-meg-s%C3%A5%C3%A5-lett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 23. februar 2007 #2 Del Skrevet 23. februar 2007 Neeeeei miraculix!! Uff. Troddeliksom jeg tok den derre lille "feilprosenten" på uke 7 jeg nå Dette var skikkelig trist å lese, fortjener ikke dette du. Men: det er fortsatt kjangs. Det er muligheter for at det kan ha vært 2 eller flere befruktede egg, og 1 som forsvinner ut, og at du fortsatt har ett igjen som klarer seg bra. (er visst veldig vanlig) Så få sjekket med en ul for å være sikker. *håper fortsatt* Skjønner veldig godt hvordan du har det. Sitter med akkurat det sammen selv. Men smertene og blødningene har begynt å avta i dag da. Vet at det ikke er så mye man kan si for å gjøre saken bedre, men man får iallefall prøve å trøste seg med at naturen ordner opp, fordi det var noe galt med fosteret. gu min har sagt at når det kommer så tidlig, så skyldes det som regel kromosomfeil. Kommer til å tenke MASSE på deg i dag lille venn. Sender deg haugevis av klemmer, tanker og støtte. Er her for deg hvis det er noe du trenger å snakke om. Er også bare å sende meg en mail hvis du føler for det (så kan vi møtes på msn ja adressa er [email protected] Håper det går sånn noenlunde bra med deg iallefall da, og at du tross alt, slipper unna de verste smertene. Og du: nå er det forbudt å bruke ob. Det gjør alt det vonde bare verre. kosemoseoverdoseklemmer fra Linda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8354827-dere-ble-ikke-kvitt-meg-s%C3%A5%C3%A5-lett/#findComment-8354925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 23. februar 2007 Tusen takk for langt og fint svar...! Det var skikkelig snilt gjort av deg hjelper alltid med slike innlegg!! Prøver å tenke positivt på det, at det var bedre nå enn sist, siden det fortsatt er så tidlig. Men klarer ikke å la være å tenke på hvor lang tid det tok før jeg ble gravid denne gangen :-( Håper jeg slipper å vente to år neste gang... Tror egentlig ikke det er håp for at dette går bra, men håper fortsatt (utrolig nok...) det jeg syntes er rart er at kvalmen og brystene begynte å verke en dag før jeg begynte å spotte, og puppene verker fortsatt. Men er nok bare jeg som klamrer meg til ett strå, er nok best å "slippe taket" å tenke "nøytralt" hvis du forstår hva jeg mener. Går det greit alikevel, går det greit. Gjør det ikke det, får jeg bare fortsette å prøve... Men det er vanskelig å slippe helt taket. Trodde den satt nå. :-/ Hadde litt murringer igår, som kom og gikk. Men nå er det helt smertefritt. Men det renner ut en dråpe eller to med frisk blod. Kunne nok fylt opp ett bind igår, så får vi se hvordan det går idag. De store "klumpene" har ikke kommet enda, så det er kanskje der smertene kommer. Vet ikke helt hvordan det fungerer så tidlig i svangerskapet, har som sagt tidligere ikke så lett for bli gravid, og tidligere har jeg mistet senere slik at sykehuset "har tatt jobben". Det positive er at jeg og sambo har fri i hele dag, så vi støtter hverandre og trøster hverandre. Stakkars, det er nesten jeg som "må være sterk" og innrømme det som har skjedd her. Han tvi holder på at dette går bra, og ikke er noe problem. Uff, stakkars herlige mannen min. Han tar ting som dette tyngre enn meg nesten, så jeg får holde motet oppe og være sterk for oss begge Takker uannsett for ett kjempe fint svar, du er en herlig og klok jente du :-) Snart skal vi vandre inn på 1.tri uten en eneste beskymring, for NÅ har vi vel fått dosa vår? ;-) Masse klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8354827-dere-ble-ikke-kvitt-meg-s%C3%A5%C3%A5-lett/#findComment-8355254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*VINO_alle_gode_ting_er_tre* Skrevet 23. februar 2007 #4 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei kjære Miraculix Ikke får å sette falske håp men det kan jo hende at dette går greit. Blødde selv en god del ganske tidlig i mitt siste svangerskap. Fikk ul og så det lille hjerte slå. Sykemeldt i en uke med beskjed om å hvile, og det gikk bra! Ring til legen og få bestilt ul du, da får du vite helt sikkert. Det er iallefall bedre enn å gå og lure... Krysser fingrene for deg, og håper det går bra... *krysserfingrekrysserfingre* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8354827-dere-ble-ikke-kvitt-meg-s%C3%A5%C3%A5-lett/#findComment-8355490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. februar 2007 #5 Del Skrevet 23. februar 2007 Miraculix, uff...neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!! Ddet var jo dette det ikke skulle skje...=o( Neineinei...Vet ikke hva jeg skal si... Gir deg massemassemasse klemmer... Neste gang sitter den...=o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8354827-dere-ble-ikke-kvitt-meg-s%C3%A5%C3%A5-lett/#findComment-8361193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå