Gå til innhold

Jeg blør og blør.......


Miraculix

Anbefalte innlegg

Uff, begynte med rosa på papiret igår, men nå har det satt skikkelig igang.. Er nok ikke håp for denne spira her.. :-( Er bare 5+3 så trøster med med at det fortsatt var tidlig. Får komme sterkere tilbake, tenker jeg.. Takk for meg for denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så trist! Ta på deg et mykt bind og legg deg under dyna. Min erfaring er at man raskt aksepterer det som har skjedd når det først er over, selv om det er helt forferdelig trist og grusomt når det står på.

Det fins mange i din situasjon inne på Ufrivillige aborter, der kan du få mye trøst og støtte, til og med litt oppmuntring, og kanskje noen du kan følge når du prøver igjen. I kveld skal du unne deg et stort glass vin eller to!

Jeg sender gode tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fint svar :)

Ja, syntes det nesten var verre igår, man blir jo litt sjokkert når man ser blodet. Nå vil jeg helst at det skal bli raskt ferdig bare.. Jeg gir iallefall ikke opp!! Først da man har tapt, er det ikke...?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du ikke gir opp. Jeg har mistet tre, det har vært vondt, og det har sådd mye frykt i meg som ikke minst kommer til uttrykk nå som jeg er gravid igjen. Men jeg har ikke gitt opp. Det er positivt at man kan bli gravid og at kroppen rydder opp. Det er positivt at det skjedde så tidlig, ikke fordi det er mindre smertefullt følelsesmessig, men fordi du slapp å glede deg og håpe så lenge, og fordi selve aborten blir mindre fysisk brutal. I tillegg betyr det at kroppen ordnet opp raskt.

Det positive, i den grad man kan tenke på det sånn, er at nå kan du bare ta hensyn til deg selv en liten stund. Sleng deg på sofaen med pledd og tekopp, lag akkurat den maten du har lyst på i kveld og drikk vin. Du blir sikkert sykmeldt en ukes tid, og den bruker du på å skjemme deg selv ordentlig bort. Gå turer, les bok, se på tv, spis god mat. Det kommer nye sjanser.

Siden du aborterer så tidlig, tror jeg ikke at du kommer til å blø så mye mer enn du ville gjort ved en vanlig menstruasjon, og om en måneds tid har kroppen ordnet opp helt og du kan begynne på nytt.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...