LRMG Skrevet 23. februar 2007 #1 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei, Småsliter litt med noen ubestemmelige smerter i underliv/bekken. Gjør vondt når jeg går, litt når jeg snur meg om natta, og når jeg løfter på høyrebenet for å bremse/gasse når jeg kjører. Ikke sinnsykt vondt, men ganske ubehagelig. Hadde skikkelig vondt i halebenet en uke også, men det gikk plutselig over av seg selv. Og så gjør det skikkelig vondt når jeg har luft i magen som er på vei ut... hogger til når det passerer et punkt nedi der... ehh... Trodde en stund at det var begynnende bekkenløsning, men det kjennes mest som muskelvondt, som om jeg har slått meg skikkelig, er øm og sår og opprevet. Er dette bare at ligamenter og livmoren strekkes? Kan det gjøre såpass vondt når man går og beveger seg? Det er ikke de smertene som kommer om man reiser seg fort osv. det kjennes annerledes. Har vart i over 2 uker nå. Bør jeg sjekke med legen? Hvis det er begynnende bekkenløsning vil jeg jo gjerne ta hensyn til det og gå til kiropraktor/fysioterapeut. Det er jo ikke ulidelig vondt, men hindrer meg i å være aktiv. Men har ikke lyst til å gå til legen og syte og klage hvis det bare er normale graviditetsplager. Blir glad for alle erfaringer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8354429-vondt-vondt-vondt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 23. februar 2007 #2 Del Skrevet 23. februar 2007 Høres ut som det samme som har skjedd med meg nettopp....er stygt redd for det er bl vi har fått ja....skal til legen 1 mars, får spør henne da...må bare ta ting veldig rolig fremover, og prøv og ik løfte tunge ting eller gjøre ting som gir press på bekkenet.... Skjipt, men tror vi kan best måte forhindre dette ved å følge disse små reglene...hvertfall til vi event. kan utelukke bl...!! Lykke til du Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8354429-vondt-vondt-vondt/#findComment-8361085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå