Gå til innhold

ikm idag - hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dag 14 dpo idag og jeg tror slett ikke jeg får besøk idag. I dag våknet jeg opp til en temp som ikke gikk ned men derimot opp med 0,02 (til 36,95). Jeg reagerte med irritasjon for er det tantetid så får a søren meg komme.

Men nå har jeg fått rotet meg på jobb og tror dere ikke tankene om sprie har festet seg da dere. Å kan ikke noen bare si at dere også har opplevd dette men at tanta kom dagen etter. Jeg skal liksom jobbe idag jeg. Siste dag før en uke med fri. Har slett ikke tid til å sulle meg inn i spire-tanker.

Hjelp meg !!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh martine68, dette er jo kjempe spennende! Jeg håper så inderligt at det er din tur nå - alle tegn peker jo rette veien :-) Kan skjønne du ikke får gjort så mye på jobben i dag - har du noen andre uvannlige symptomer? mens-murringer? Ømme bryster? Nå er det tid for å kjenne etter kroppen din, vet du! LYKKE TILL, min venn - håper det er din tur nå!

Skrevet

Jeg krysser alt jeg har for deg martine68 !

Dette må bli din tur !

(Håper du har gravitest i hus...I fall tanta ikke har vist seg i morgen tidlig....)

Klem fra

Skrevet

Så spennende martine68!

Håper det lykkes for deg nå. Vi trenger en godnyhet på siden her nå!!

Krysser det jeg har, og venter spent på utviklingen videre!

Klem-klem og kryss-kryss

Skrevet

Dette er jo kjempespennende martine68, og VELDIG lovende!

Dere har jo holdt på noen pp, så jeg håper virkelig det er full klaff nå. Ønsker deg en fin vinterferie UTEN tante, men MED spire!

Klem

Skrevet

Dette lover da veldig bra! :) Blir glad på dine vegne, dere har jo ønsket dette så lenge.

Nå husker jo ikke jeg alle dine innlegg, men har ikke du hatt ganske klare tegn når tanta er i anmarsj ... ? Så ingen tegn, men tvert i mot temp økning på IKM dagen må da være et knallbra tegn!?

Lykke til - og god ferie.

PS Vi begynner prøvingen etter denne måneds IKM - tenker jeg ... ...

Skrevet

Du er gal!! Som går på jobb uten å teste altså... 8-D

Jeg er kjempenyskjerrig på hvordan det er med deg! Send rapport så fort du vet, kanskje det er gode nyheter for noen her iallefall...

Lykke til, og stor klem!!

Skrevet

He he jeg må nå le litt. Er det ingen som har opplevd at tempen stiger bare bittelitt da? Tusen takk for alle lykkeønskninger, men det jeg ba om var vell et klapp på skuldra med beskjed om at tanta kommer. he he, jeg er jo helt skrullete idag.

Har jo ikke hatt så mye som en øm pupp denne ppen. Kaffen smaker utmerket, ikke noe treg mage, ikke trøtt, men jeg som en løve i bur. Det mener ihverfall mannen min. Var skikkelig utrivelig hjemme igår. Stakkars mannen min altså. Men det er jo et tantetegn da. Så, vet ikke annet at enn at jeg må vente til i morgen jeg. Nesa mi skal vell tåle den trøkken som evt. kommer da.

klem fra

Skrevet

He he, her får du ingen klapp på skuldra med tantebeskjeder FØR hun er kommet nei. Hun har å holde seg borte fra deg i lang tid nå.

Og når det gjelder symptomer; Jeg har hatt veldig ømme pupper, treg mage, trøtt ol når jeg IKKE er gravid.

MEN, når vi fikk tredje barnet, sa jeg til mannen min at "enten er forelskelsen over eller så er jeg gravid". Hadde ingen andre symptomer, men visst var jeg gravid. Så her i huset er "løve i bur" et vel så sikkert gravid-tegn.

Var det DETTE du ønsket å høre ? (...smiler...)

Klem

Skrevet

nja ikke akkurat gull-ønske. Må bare fortelle at jeg har snust på baby nå, så dette lover bra. En kollega stakk innom med sin 2 mnd gamle baby. Jeg har kost og snust inn babylukt så det rasler i eggstokkene. Vet ikke om det hjelper men det var veldig koselig.

Skrevet

Ja, det er koselig å snuse på babyer, og så er det veldig koselig hvis du er gravid martine68!

Selv synes jeg det er vanskelig å tolke symptomer, men tempen min synker alltid 1-2 dager før ikm. Jeg hadde nok vært veldig håpefull dersom jeg hadde dine temperaturer. Men det er nok lurt å ikke få for høye forventninger, da blir jo skuffelsen så stor dersom tanta kommer.

La meg bare si det slik at "håpet er på din side" !

Skrevet

Åhh! Dette høres lovende ut!!

Krysser alt jeg har, for at tanta holder seg borte fra deg resten av året!!

Hold oss orientert da;-))

Skrevet

Di slemme slemme jente altså som ikke tester i dag slik at jeg får vite hva som blir svaret nå. Jeg er så spent på hva som skjer. Så spennende som du har det nå, lykke til med testing og venting på svaret på testen. Det er din tur nå!!!!

Skrevet

Dette blir spennende martine!!! Nå sender jeg masse babystøv nordover til deg. Jeg tempet når jeg ble gravid og min temp holdt seg ganske jevn i dagene etter ikm, økte kanskje litt. Men jeg overså jo alt, hadde liksom kommet i overgangsalderen, det var sikkert grunnen....hadde sikkert sovet litt urolig osv. Overså mye annet også jeg da. Men det er absolutt et bra tegn. Du bør nesten sammenligne med tidligere pp, er du helt regelmessig, synker tempen alltid før mensen, en dag før, eller samme dag??? osv.

Å, dette unner jeg deg virkelig....

Skrevet

Hei Martine!

Hvordan går det med deg? Höres veldig bra ut dette med tempen og ingen "gravidsymtomer"...Sånn var det for meg. Nei men det ville bare vare så koselig...håpe, håpe!

Klem!

Skrevet

Hallo!!

Du kan altså ikke si du har tenkt å teste i dag, og ikke sende resultatet til oss! Vi her inne har svært lite å ta oss til, og trenger å engasjere oss i noe. Som for eksempel dine tester. Jeg er altså kjempespent på om du er den lykkelige vinner av to streker i dag...

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...