Gå til innhold

Dyne eller nattpose?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Ingrid er veldig urolig om natta. Fra hun har vært ganske liten har hun gått fra å ligge så langt ned i senga at beina må trekkes oppover sengekanten, til å nesten "skalle" i hodeenden. Og dyna må festes med klyper. Det hender også at hun ligger over dyna på morgenen. Nå vurderer jeg virkelig å kjøpe nattpose.

 

Hva bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå tenker jeg på å kjøpe babysafe. Så bruker jeg det og dyne. Nå er jeg lei av at han sparker av seg dyna og er iskald på føttene og armene på morgenen. Hva slags klyper snakker du om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo kjøpt sånne dyneklyper med ring til å feste i senga og i dyna, men jeg bruker faktisk votteklyper jeg, for de brukte jeg i vogga hennes også. Min erfaring er at de fester dyna bedre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte med babysafe da Karsten var ca 3 mnd gammel... Synes det er veldig kjekt, da vet vi akkurat hvor vi finner han om morgenen!

 

Og han ruller og ruller og ruller nå... Om vi ikke hadde hatt han i den så hadde vi vel aldri fått lagt ham. For han ruller over på magen straks han blir lagt ned, men han hater å ligge der når han skal sove...

 

Den babysafen er veldig tynn, så vi har pose over. Men pga babysafen klarer han ikke å sparke av seg dyna... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nattpose kjøpt på Sparkjøp, som vi knyter på den ene siden (han ruller seg bare mot den ene siden i senga). Og dyne over :o) Fungerer kjempebra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min ligger fortsatt ganske rolig og har dyna over seg.. når ho våkner på morran snur ho seg på magen.. ikke mens ho sover.. men jeg har kjøpt sovepose/nattpose og kommer til å bruke den med engang det trengs.. ho har prøvd den litt og syns det er veldig kjekt når de begynner å sparke av seg dyna osv..

 

har brukt det til min edste datter,, ho likte seg gått i den posen og sov i den til ho var ca 20 måneder.. ho havnet alltid oppå dyna.. nå ligger ho mye roligere og har begynt å bruke dyne igjen..

 

hva er babysafe?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror cluet med babysafe er å starte tidlig nok... Da vet jo ikke de stakkarne om annet! ;o) Når de er små så liker de jo å ligge litt tett og godt. Så vi startet da Karsten var ca tre måneder. Han trives godt i den, han! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...