en-to-tre har født c Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 nå er det bare 40 dager igjen... både lenge og kort tid igjen...
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 velkommen:) Har termin noen få dager før deg jeg da:)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 gratulerer jeg er også høygravid i dag. Termin samme dag vi da:) hvor skal du føde?
jannie26 Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 hr også 40 dager igjen i dag. plutselig har tida flydd fort. hvor skal dere andre føde??
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Berre sneik meg inn her litt eg, savner litt den magen og seddu.. Menne.. eg huske at eg va så gla den dagen eg va høygravid, det va liksom en milepæle.. og dagen etter va knøtte født! & uker fortidlig. i dag er ho 7 mnd frisk og rask, men eg fekk aldri gå lenge høygravid, stoor mage og utover navle. Hehe, Lykke til med resten av dagane, for håpe dere får gå lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå