Gå til innhold

Føder jeg nå da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i natt i to tiden av sterke smærter i eggstokkene,ikke bare mens lignene nå men mye værre,men det har kommet å gått litt....litt usikker på om vannet har gått for sist så rant det men nå er det ikke så ille,men det er så jeg har blitt litt bløt....smærtene våknet jeg av i 6 tiden og det har kommet å gått litt nå....er så usikker på om jeg skal ringe føden,vil ikke bli sendt hjem igjenn evt...væt to bom turer alt....men så er jeg å hjemme alene med lillegutt på |9mnd så har jeg jo litt å fikse før jeg kan dra og mannen må evt komme hjem....hva trur dere????skal se det ann til åtte tenkte jeg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ringt føden??? Hvis ikke ville jeg gjort det nå... Alt vannet trenger ikke gå med en gang, og jeg mener en skal ringe når vannet går, uansett...

Skrevet

vært på føden,hjemme igjenn nå...har uregelmessige rier...1min mellom også 3min mellom men ikke noen fødsel på gang....

Skrevet

så dritt kiipt å bli sendt hjem igjen hele tiden... hvor langt er du på vei?

Skrevet

Er i uke 39 nå.....jepp det er 3gangen det,vi bor 50min med bil unna s.huset se...... så vil jo ikke føde i bilen heller....sukk utslitt og bare gråter av fortvilelse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...