Gå til innhold

God morgen,og god helg jenter !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig ble det freddan !

Etter mye og intens jobbing,er jeg nå klar for et par fridager.

Skal kose meg hjemme sammen mannen min,og den "selvbedte tanta "som bestemte seg for et heidundrandes opphold hos oss i vinterferien.Men det er vel slik at tante-besøk under spray er positivt,så jeg får vel nyte oppholdet.Heller satse på at det blir lenge til neste gang ! Håper dere alle jentene får en koselig helg sammen med de som står dere nærmest.Nyt hver en dag,og se fremover.Mye positivt ligger på lur rundt neste sving,og etter en nedtur må det nødvendigvis komme en opptur.Ta godt vare på dere selv alle sammen,og husk at hver og en av dere er en uvurderlig ressurs for mange andre av oss her inne.Vi trenger hverandre,alle som en !

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei søta!! =o)

Endelig ble det freddan og ferietid!!

Så koselig innlegg du har lagt ut da!!!

Du er fantastisk du også,bare så du vet det.

Ringer på deg når vi er rede til å kjøre mot hytta jeg, så kanskje vi kan ta en kaffe eller noe sånt?

Gleder meg vilt til ferie nå, deilig snøvær og masse aktiviteter ute!

Så vi prates vel litt utpå dagen,tipper jeg..

Klemmer i fleng fra

Skrevet

Hei bula !

Godt det er flere en meg som har sett frem mot helgen!

Nå har jeg akkurat vært på akupunktur,det var supert !

Om du ringer på,er jeg klar for kaffe jeg...I mellomtiden tror jeg bare jeg...

FYRER MED VED!

Fytti katta hvor kaldt det er !

Skrevet

Herlig med helg, hadde det ikke vært for at ryggen min har slått seg vrang og er orntli vond! Gråt mine modige tårer av smerte i natt...

Lurer veldig på om dette er bivirkninger av sprayen jeg, har aldri hatt vondt mellom skuldrene, bare i korsryggen.

Og det står sannelig i beskrivelsen av mulige bivirkninger at muskelsmerter er noe av det vanligste.

Håper å få mulighet til kiropraktor senere i dag hvis det blir en åpning i timelista..

Ønsker dere skjønne jente en kjempefin helg! Hold varmen med de dere er glad i :)

Skrevet

Flippa vennen!

Har du tenkt å ta akupunktur?

Jeg var nemlig på behandling i dag,og fortalte ham at jeg ikke hadde noen bivirkninger av sprayen...Han smilte bare til meg og sa...Se der ja,nålene mine hjelper deg jo...

Håper du blir bedre Flippa !

Snart skal vi jo begynne å stikke også!

Klem fra

Skrevet

Hei! :)

Sier du det?

Jeg har prøvd akupunktur èn gang, det var for å stimulere eggløsningen. Men fikk lite oppfølging på det, tviler på at det nyttet med bare en gang...

Hmm, kanskje det? Jeg går jo til en naturterapeut en gang i mnd og blir knadd, og han var den som tok akupunktur den ene gangen. Absolutt verdt et forsøk å bruke ham til mere enn bare knaing..

Tusen takk for tipset, vilsågjerne :)

Sender en VARM klem til deg :)

Skrevet

Hei igjen flippa !

Jeg bruker Lars Børke .

Han har hatt et prosjekt med aku/ivf på st.olav

Er kjempedyktig !Anbefaler deg å prøve !

Klem fra

Skrevet

Hei og god kveld!

Så hyggelig og oppmuntrende innlegg på en fredag.

Jeg var absolutt klar for helg nå ja. Synd den går så fort.

Har ikke lagt spesielle planer, men det er jammen godt å slappe av også. Tror kanskje det burde prioriteres litt mer framover. Er så spent på de sprøytene og når jeg skal begynne på de.

Ha en riktig fin helg så høres vi vel videre.

Du skal jo snart begynne å stikke, Vilsågjerne. Ønsker deg lykke til og håper du ikke merker noe til sprøytene heller. Jeg kommer nok hakk i hel, skal du se.....C",)

Klem fra

Skrevet

Hei Jolanta !

Avslapning er nok en lønnsom prioritering.

Jeg har kjøpt meg noen gode bøker,plukket ut noe koselig håndarbeide,og kjøpt inn sunn kosemat til mannen og meg...

På onsdag skal det stikkes for første gang her i huset,og nå i kveld tok jeg for første gang en titt på gonal f pennen....Er nå litt usikker på denne justeringen av dosen,så jeg lurer på om jeg må dra på sykehuset på onsdag for å få litt opplæring...Da unngår jeg i alle fall at noe går galt..Det er det jeg er redd for,at jeg skal gjøre feil...

Hvordan er det med deg jolanta,har du hatt mens på sprayen?

Eller...du ligger kanskje litt etter meg og har den enda i vente?Jeg fikk mensen på onsdag,på sprayedag 11,en uke før stikking..Tror det er normalt,men hva vet jeg.Er bare overlykkelig den kom,ser mange er fortvilte for at mens ikke kom på spray men etter de begynte å stikke.

Det er jammen mye vi skal bekymre oss for!

En god helgeklem til deg Jolanta !

Skrevet

Hei igjen!

Sunn kosemat, ja - det burde jeg absolutt være flinkere til.

Jeg får litt godtesug innimellom og da er det egentlig best ikke å ha noe i huset..... men når vi nå har det er det lett å ty til det.

Grønnsaker og dip skulle jeg kanskje kjøpe inn som helgegodt....i stedet for sjokolade?

Ja, jeg fikk mensen på sprayen også. Fikk den på spraydag 10, men så har jeg også hatt litt små blødninger nå de siste to dagene....

Kanskje normalt det også? Siden vi liksom er i overgangsalderen....he he. Det sto i allefall i min bruksanvisning at etter ca 1 uke med spray vil du få en mens, så da tenkte jeg at da er vel alt normalt.

Må nok gå til innkjøp av sprøytene til uken, så da får jeg se hva som står i den bruksanvisningen. Må alltid lese pakningsvedleggene til medisinene før jeg tar de i bruk....for å være sikker på at jeg gjør ting riktig og med hensyn til bivirkninger etc.

Skal på info-møtet på tirsdag, så da får vi høre videre da.

Ellers er alt bra bortsett fra denne hodepinen som har kommet og gått den siste uken. Måtte legge meg rett ut når jeg kom fra jobb på tirsdag - jeg hadde så vondt på vei hjem at jeg nesten så dobbelt.

kan jo ikke spise Paracet i tide og utide heller, selv om jeg må ty til det når det er som værst.

Skal til ny time hos homeopat på mandag - både akupunktur og fotsone. Får høre hva hun har å si til hodepinen.

God helgeklem tilbake, Vilsågjerne!

Alltid koselig å høre fra deg.

Skrevet

Da er det plutselig blitt lørdag jolanta...

Første sprøytedag nærmer seg ...

Er ikke lenge til vi er der nå ! Jeg er så utrolig spendt,og tror jeg bruker mye energi på å grubble og tenke på dette.Føler meg i alle fall ganske sliten...hehe...Men det er vel mulig det skyldes denne spray-mensen også da.Godt når den gir seg også,kanskje man rekker å bli menneske et par dager før man begynner å bli oppblåst av disse sprøytene...

Visste ikke at det fantes så mange gravide og så mange små babyer i byen jeg,som jeg har sett den siste uka...Du tror vel ikke fokus på barn har tatt helt overhånd...?hehe...Jeg føler meg i grunnen litt snål...Hvor mye lettere hadde det ikke vært om man hengte seg opp i golden retrievere eller svarte volvoer liksom?

Men nei da...Er vel slik at man skal fokusere på det man selv ønsker seg mest,og det man selv ikke har...

Ha en superduper lørdag jolanta.

Vi får se fram mot en ny uke,med nye muligheter !

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...