-carina- Skrevet 23. februar 2007 #1 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg synes at livet burde leves baklengs. Man skulle starte med å dø og bli fredig med det. Så våkner man opp på et pleiehjem og får det bedre og bedre for hver dag. Man blir så kastet ut fordi man er for frisk til at være der, så kan gå ned og heve pensjonen. På din første arbeidsdag får du et gullur. Så arbeider man i 40 år inntil man er ung nok til å trekke seg tilbake fra arbeidsmarkedet. Man drikker, fester og har sex og forbereder seg på at ta en utdannelse. Så er man på grunnskolen, blir et barn igjen, leker, har ingen forpliktelser - inntil man igjen er en baby... De siste 9 måneder tilbringes flytende rundt i fredfylt luksus. Der er sentralvarme, roomservice med mer - og til slutt forlater man denne verden i en orgasme. Perfekt spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 23. februar 2007 #2 Del Skrevet 23. februar 2007 Ja, det hadde jo vært perfekt. Hehe, har aldri tenkt på det før, men det høres jo herlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #3 Del Skrevet 23. februar 2007 Høres fantastisk ut =) Jeg irriterer meg over at jeg ikke husker hvor godt det var å være baby, hehe-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 23. februar 2007 #4 Del Skrevet 23. februar 2007 hihi.. ja det hadde vært noe det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 23. februar 2007 #5 Del Skrevet 23. februar 2007 Hahaha... det hadde vært noe, for det er vel ikke alle som blir unnfanget ved en orgasme..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå