Gå til innhold

YES, VANNET GIKK JUST!!! På termindatoen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå våken i senga, som jeg så ofte gjør for tida, da jeg plutselig kjente at hm, her er det et eller annet som skjer. Så jeg prøvde meg på nippelstimuleringen for å se om det ville gi noen rier eller noe, men da kjente jeg bare et plopp, så jeg hoppet ut av senga, og der rant vannet!

Så nå renner det en god dose fra tid til annen. Men ingen rier enda da, men da blir det i alle fall unge i løpet av noen dager!

Hadde jo vært supert om han kom i dag, da! Men skal ikke håpe for mye på det, men nå fikk jeg i alle fall et tegn på at det er en unge der inne, som faktisk har tenkt seg ut!

YES! Nå bare gliser jeg. Kanskje jeg får prøve å dytte nedpå litt kanel...Eller noe annet lurt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi- så spennanes!

korsen kjente du at nåkka skjer?

Skrevet

Har det skjedd noe mer?

Så spennende!!

Skrevet

Så spennende! Er en smule misunnelig nå.....

Masse lykke til! :)

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvordan jeg kjente det, jeg bare hadde på følelsen at noe kom til å skje.Så kjente jeg en bitteliten murring i ryggen. Og jeg som ikke har hatt merkbare kynnere engang de siste dagene, tenkte med en gang at jeg kanskje kunne få bygget det opp til rier. Men da kjente jeg et plopp inni kroppen, så kjente jeg at vannet rant. Heldigvis kjente jeg ploppet så tidlig at jeg rakk å få svingt meg ut av senga før vannet begynte å renne.

Jeg vekket mannen for å få han til å hente et håndkle eller noe, siden det bare rant og rant. Det eneste han svarte var at "det kan jo ta lang tid før noe skjer"...Så måtte be han tre ganger om noe å tørke med... Men han hadde visst i ørska først trodd at det var et vannrør som hadde gått eller noe.

Jeg har noen små murringer i ryggen innimellom nå, men ikke mer enn at det i beste fall kan kalles kraftige kynnere. Men nå tenkte jeg å pakke bagen til storebror, og de siste tingene i bagen min, så er det i alle fall klart dersom det blir noen rier av det.

Dessuten kommer jeg uansett til å dra til sykehuset for en sjekk tenker jeg, utover dagen, bare for å få registrert at vannet faktisk har gått. Vil ikke risikere at de ikke "tror" på meg, og da ikke vil gjøre tiltak om noen dager dersom det ikke kommer rier av det.

Men jeg hadde faktisk på følelsen at noe kom til å skje i dag, så jeg barberte meg ekstra nøye når jeg dusjet i går...:)

Så nå håper jeg bare det tar seg opp med litt rier, det hadde vært topp om han kom i dag, ja.

Skrevet

Så flott da, at det snart blir baby på deg:)

Har du noen rier enda da? Veldig spennende om du orker oppdatere:)'

Lykke til

Skrevet

Nei, ingen rier enda. Men mannen er ute og måker, så vi drar etterpå. De ville ha oss inn for sjekk. 7 mil i snøkaoset på sørlandet er fint..

Så får håpe innen han har fått ut bilen, at riene har begynt, så vi ikke blir sendt hjem igjen.

Men jeg har i alle fall litt mensmurringer fra tid til annen, og mye blodblandet slim, så noe skjer i alle fall. Og det stikker veldig der nede.

Men håper det tar seg opp snart...

Skrevet

Så spennende!

Ønsker dere lykke til kjempe masse!

Skrevet

Spennende... Lykke lykke til de neste timene....

Men det er ikke sikkert du blir sendt hjem uansett nå, rett og slett pga været. Hvis det er like mye kaos i dag som i går. Da tror jeg de heller setter deg på vent, på sykehuset. Jeg hadde ihvertfall nekta å reise hjem...

Skrevet

oi,, så spennende. snart har du babyen din:) lykke til:)

Skrevet

Lykke til:) du har nok babyen din iløpet av helgen.... heldig du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...