Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Istedenfor å gå tilbake til jobb etter endt permisjon jobb vil jeg jeg starte som dagmamma ett års tid. Har vært dagmamma for 10-11 år sia og er ikke oppdatert på disse prisene..

Har fått forespørsel om pass av 2 åring. Mor jobber på butikk og har flere skift-tider å jobbe etter. 2 dager i uka blir hentetida 22.30 Av og til blir det pass på lørdags ettermiddag og til kl 20

Har aldri passa onger til sånne tider før og aner ikke hva en skal ta i lønn..Kan ikke ta fast i mnd da mannen jobber til sjøs og jobber 2 uker hjemme 4 uker..

Blir noe stress med de merksnodige tidene, men er bare for noen mnd for å være til hjelp. Til høsten vil jeg passe på dagtid som vallig barnehagejobb.

Noen her ute som vet hvor mye en skal ta? Timepris dag/kveld? Hva er normal pris pr mnd el i timen på fast barnepass 7-8 timer hver dag 5dg uka? Takker for svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8353875-hjelp-meg-p%C3%A5-priser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt vanlig dagmamma priser på dagene og doblet den på kveldene/helgene. Du får jo sikkert litt ekstra arbeid på kveldene når barnet hentes sent også. Når dine skal legge seg er det en som forsatt må holde seg våken(? )

Er ikke sikker på times prisene, men det kan du jo evt egne litt på.

De prisene jeg har hørt er vanlig er 3500 - 4500 svart, heltid/dag og 4000 - 5500 hvit, heltid/dag.

Hun jeg skal passe for har betalt 30,- i timen på dagtid og ekstra på kveld -ikke sikker på hvor mye ekstra!

Blir noe stress med dette for vi har ett lite hus uten plass til reiseseng til vesla jeg skal passe:-0

Den må eventuelt stuest inn på det knøttet til rom største jenta vår har!

Vel, vel. Det får gå for en periode! Skjønner hvordan det er å være i beit om pass! Sikkert ikke mange som har lyst å passe til sånne tider rundt om!

Jeg var bare så nyskjerrig på hva andre her inne mente om priser.

Jeg jobber i barnehage og har lyst til å utsette dette jobbstresset ett års tid til:) Godt for ongene å slippe stress og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...