Gå til innhold

dårlig gjort av meg

Anbefalte innlegg

sluttet på p pillene for 3 måneder siden, og det vet sambo...han sier han ikke vil ha baby men nå i det siste har han løsnet litt og det virker som han EGENTLIG vil ha det, han bare tørr ikke innrøme det.

jeg er babysyk som aldri før og prøver å bli gravid selv om sambo ikke helt vil... dvs prøver å finne EL og har sex da uten at sambo er klar over at EL er rett rundt hjørne o.l.

vi bruker ingen form for prevangsjon å det virker absolutt ikke som sambo er redd for å slippe sine små inni meg for å si det slik=)

er det dårlig gjort av meg og "prøve" selv om vi ikke "prøver"??

litt innvikla da men...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8353722-d%C3%A5rlig-gjort-av-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at ettersom han selv vet risikoen ved å ha ubeskyttet sex så kan han ikke akkurat bli sint dersom du skulle bli gravid. Men når det er sagt synes jeg du skal snakke med han om det i stedet for å "prøve" å bli gravid uten at han vet det. Hadde det ikke vært mye morsommere dersom dere var enige om at det var det dere ville? Mye morsommere å fortelle han det når han også gleder seg? Dersom du har han på glid så kommer han nok etter snart ;)

Jeg synes det er litt dårlig gjort. Tror du ikke at du selv vil føle deg litt bedre hvis dere var enige om å bli gravid? Må jo være litt kjedelig å komme til den dagen hvor testen er positiv, og vite at du "lurte" han til det.

Som du sier, så virker det jo ikke som han er redd for å kjøre på, men likevel..det virker jo ikke som han har sagt GO FOR IT heller..

Du/dere kommer nok sikkert til en løsning som passer for dere.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...