Gå til innhold

Nye sider for deg i storby!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med denne siden her, jeg! For meg er det viktigst å ha kontakt med andre som er i samme situasjon, på omtrent samme alder, føler at det er viktigere enn om man bor i en storby eller litt utenfor. Selv bor jeg litt utenfor Oslo, men identifiserer meg både med de som bor i (stor)byen (tar meg bare 20 min. inn til sentrum, jobber der og er mye i Oslo) og de som bor mer ute på bygda (hvor mannen min kommer fra). Så, tror jeg holder meg til dette forumet, så mange hyggelige damer her :-)

Synes også det høres litt sært ut..........Det viktigste er jo kontakten med gjevnaldrende i tilsvarende situasjon, uten å tenke på geografi....

Mange trivlige folk her ja ;)

KOmmer selv opprinnelig fra Olso men har bodd i ei lita bygd på vestlandet i snart 7 år, ville ikke falle meg inn å flytte til en storby igjen....... Besøke er greit og moro i balent, men du verden så godt det er å komme hjem igjen ;)

Jeg trives godt på disse sidene hvor damene er på min egen alder og med mange i lik situasjon. Jeg er selv fra Oslo, men har absolutt ikke noe behov for å snakke bare med Oslo-jenter. Jeg vil bli kjent med og snakke med jenter i samme situasjon uansett hvor de kommer fra. Kanskje det blir noen treff etterhvert også... det hadde vært hyggelig....

Annonse

Hei igjen, mimmih! Skjønner deg godt at du vil vente til etter UL så du får sett at alt er som det skal. Vi informerte ingen før vi hadde vært på ordinær UL i uke 18, da jeg har flere aborter bak meg. Ønsket å være på den sikre siden.

Vi satser på et nytt treff om ikke så altfor lenge (foreløpig satt opp et treff til 13. mars), så det er bare å henge seg på senere, hvis tidspunkt skulle passe.

Ønsker deg lykke til på UL. Blir helt sikkert en fin opplevelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...