klar for #2 Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Er det noen av dere som har erfaring med å starte fødsel med gele?? Skal bli satt igang med dette i morgen tidlig nemlig. Veldig veldig spent, kanskje jeg får møte babyen om bare noen timer!!!
TaMegBar Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Jepp!! Kjempefine greier, det! Ikke vondt iallefall. Fødselen startet etter 6 timer, da gikk vannet.
mortilverdensbestejente;o) Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Masse lykke til i morgen!! Det blir jo fantastisk å få se den lille;o)
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Jeg fikk en gele satt på livmorhalsen med førstemann..Gikk 3 dager før hun kom..ble satt på drypp for å få fortgang i sakene, men det hjelp ikke, så tilslutt måtte de ta vannet..så jeg lå i 3 døgn(nesten 4) før fødselen var over.. Noe det mest grusomme jeg noen sinne har vært med på.. Svei noe voldsomt i underlivet etter at geleen var satt.. Men du trenger jo ikke få den samme opplevelsen som meg..! Lykke til..
godiva med 3 gull Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Fikk satt 4 gel kurer. (var ikke moden i det hele tatt, men det er kanskje ikke du heller siden det er gel de bruker) Riiene startet et få timer, og jenta var ute 57 timer senere.. Alt kommer an på hvordan kroppen svarer på igangsettelse. Jeg har en god "gravid" kropp, men en elendig fødekropp... Kan gå mye raskere for deg. Ser ikke på min fødsel som en skrekk opplevelse, men håper likevel jeg starter av meg selv denne gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå