Gå til innhold

bir det NY RUNDE med hemmelig venn her i juliklubben???


NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi snakka litt om det før idag. Vente littt kanskje? Eller? Og ihvertfall kjøre en runde i Juli? En bursdagsrunde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det hadde vært koselig med en runde før juli...

Så syntes det var godt forslag Ingunn kom med! :o)

 

Men regner med at du har nok å stulle med Sanna&Simen nå som du skal flytte? Jeg kan jo evt ta på meg å arrangere en runde?

 

Men hva sier dere andre? Blir folk med på en påske-runde?

Og i så fall - bare kort, eller kort og påskeegg? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har allerede planer for mitt egg..hehe...

 

vist du tar på deg å samle navn og slikt sannaogsimen...så kan jeg hjelpe deg med halvparten av navna slik at du får enhemmelig venn...så kan du ta andre halvparten av navna og la mitt inneholde det...så får en delta begge?? men du hadde jo en mail adr, som kanskje kan brukes i neste runde og? så kan vi to snakkes via msn eller noe??...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok carina...må bare ta på deg for min del....

 

og ja da blir det ikke bare et kort, da SKAL det være et påskeegg...da får det være en regel denne gangen og det må da stå slik at folk skjønner det når de melder seg på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne også ta på deg jobben, altså! Eller så kan jo kanskje du og jeg dele på jobben slik som du foreslo?? :o)

Jeg innbiller meg at "Sanna&Simen" kanskje har nok å gjøre med flytting... :o)

 

Er greit for meg at vi har påskeegg... Det er bare litt synd fordi det er ett par stykker som har litt dårlig råd og dermed ikke får vært med... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også tenker litt på de som har dårlig råd.. Det koster faktisk en del å sende pakke også. Jeg syns ikke det er rettferdig å utelukke noen, og syns det skal være de samme reglene som sist - minimum et kort :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker påskeegg, så barna mine tror på påskeharen, de;-) Jeg er med!

Vi kan godt ha samme regler som sist, så alle kan være med om de vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med på den. Kan godt arrangere jeg igjen, eller så kan -carina og Ingunn godt få dele på ansvaret:) Men det kan vi jo bli enige om... Har litt mye med flyttinga nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo synd, men samtidig er det ufattelig mange hemmelig venn greier en kan være med på her på DiB...ligger jo et eget forum om det! Tror ikke de som ikke har råd, ikke ønsker at vi skal ha en slik runde, for det er jo frivillig å bli med på noe som har krav, er jo ikke en vanlig hemmelig venn runde, men hemmelig påskeegg venn....!?!?!?

Så jeg er fremdeles veldig for at en SKAL ha et egg med....!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke med sist, men har lyst til å være med nå, hvis det er muig??? Hva gjør jeg for å kunne være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får kjøre en avstemming her da,der flertallet bestemmer, hva mener dere vi skal gjøre,

 

HEMMELIG PÅSKE-EGG VENN (her SKAL det sendes et egg)skriv 1

 

HEMMELIG VENN (minimum et kort) skriv 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...