Gå til innhold

Andre enn min jente som ikke


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drikker ikke fra tutekopp her heller, men får i seg noe vann om jeg gir fra mitt glass. Drikker noe fra flaske - men mange milliliterne blir det ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten drikker ikke fra flaske/tutekopp. Gir ham litt vann fra glass, men det blir mye søl, så jeg vet ikke helt om noe går ned. Siden vann er blankt er det ikke så lett å se... :o) Han fikk smake rød saft fra glass av mannen min, og det likte han visstnok, for da var det ikke noe søl i det hele tatt! Så da kan han jo tydeligvis teknikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det samme selv. Er nok ikke alltid teknikken det er noe i veien med, men heller viljen til og drikke det. :-)

Vesla her liker best og bite i tuten og leke med vannet.

Prøver vi og gi vi fra glass så er lyden av tenner mot glasset mye mer morsomt en og svelge innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her drikkes det mest fra flaske,men blir kun mellom 40-80 ml pr dag. Ikke så veldig glad i vann! Har gitt henne en avent tutekopp med vann i ny og ned. Lar henne leke med den og prøve å finne ut hvordan hun skal drikke av den.Tror hun er i ferd med å skjønne det snart.Så går nok over til tutekoppen om ikke altfor lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg "lurer" i henne litt vann ved at hun får holde tutekoppen selv og putte tuten i munnen(alt skal jo i munnen :) ) Blandet i bittelitt Hipp eplesaft i vannet en gang, og da drakk hun det faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...