Akira Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Hvor strenge er man når babyen får mme? Vekker dere babyen etter fire timer, eller lar dere babyen sove til den våkner av seg selv? Jeg lurer litt på dette, og jeg har nettopp startet med mme i tillegg til mm til min prinsesse på 3 mnd. Hun legger ikke på seg så veldig mye og sover lite i løpet av døgnet. Hun er veldig urolig og sover nærmest med puppen i munnen igjenom hele natta. Håper dere kan komme med innspill.
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Gjorde ikke det til å begynne med, men etterhvert fant vi ut at vi skulle gjøre det. Nok mat om dager = ingen mat om natta rundt tre mnd gikk vi opp fra 3 timer mellom måltidene til 4 timer. Da ble det ferre måltider. Hun sov hele natta fra hun var to mnd.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 det har aldri jeg gjort.. han våkner når han er sulten..
Mooncake Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har aldri vekt snuppa. Hun våkner av seg selv (med et hyl) når hun er sulten.
akt80 & Sara Emilie Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 jepp fra hun var 6 uker fikk hun mat kver 3 time om dagen, og sov dermed hele natta. Vi gjorde det for hun snudde på døgnet hele veien!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Nettopp vært på 3 mnd-kontroll med småen. Fikk da beskjed om at han selv sier fra når han er sulten, og at 5 måltider om dagen er passe, evt 6. Han får bare mme nå. Men han er i godt hold, så hvis jenta di bør legge på seg mer og sover dårlig om nettene og resten av døgnet, så er det kanskje en idè å gi henne mme på kvelden og natten, slik at hun kanskje sover bedre. Hvis hun sover godt så er det vel ikke vits i å vekke henne, men er hun veldig urolig kan dere kanskje prøve å gi flaske ca. hver fjerde time? Jeg er ingen ekspert altså, hør med lege eller hs! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå