Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor tidlig kan man teste med billigtestene? Noen som vet? Er det tre dager før ikm med dem også? Eller må jeg vente helt til søndag???

Neida, jeg teller ikke dager, tror ikke jeg er gravid denne mnd, leter ikke etter symptomer... Ånei, ikke denne dama...! Tapp, tapp tapp, vente, vente, vente...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8352640-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo Dolly!

Skjønner godt at du er spent nå!

Jeg testet med billigtest 4 dager før ikm, fikk en skygge, men var IKKE gravid! Har i ettertid skjønt at skyggen må ha farge for at det skal bety at man er svanger. Min var helt fargeløs.

Vet ikke om dette helt var svar på ditt spørsmål, men det er iallefall min erfaring med billigtest.

Lykke til!

Klem

Takk for svaret og lykkeønskningen, maritmora.

Det var litt tvetydig, men dersom jeg tolker det rett bør jeg ikke teste før tidligst ikm dagen, som er søndag...?

Tror ikke jeg trenger heller, for i går da jeg hadde lagt meg, kjente jeg skikkelige tantetak i magen, hun er nok på vei =(

I såfall blir det bim-pause en stund på meg også.

Ok, skal ikke i opp. Kanskje jeg ble nok inspirert av deg til å klare å holde meg fra testing heeeeelt til søndag (tipper testen blir gravd frem i morgen tidlig, hadde jo el fredag eller lørdag for to uker siden, så i prinsippet så bør svaret bli riktig...)

Men har nå så mange mensmurringer at det er vel ikke tvil egentlig =(

Vi får satse på deg denne pp martine68!! =)

Annonse

Agne du har helt rett! Klart jeg kun spør av ren vitenskaplig interesse, og selvsagt og med tanke på at noen kanskje kan ha nytte av svaret... Ha!!

Tr har ikke dukket opp enda, murringene har minket, og jeg er helt forvirret. Sambo mener helt bestemt jeg er gravid, pga mine ekstreme humørskiftninger. Har hatt noen øyeblikk av "sinnsvak i gjerningsøyeblikket" der han har klart å redde ting og tang fra å bli pinneved. Han er god som holder ut!

Men vi er blide og glade i dag. Jeg har malt et nytt soverom, og han legger parkett i stua og kjøkken... Er så flinke så...

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...