Gå til innhold

Sjekket nettopp værmeldingen på Gran Canaria for de neste 5 dagene...


Gjest

Anbefalte innlegg

... og det er meldt 20 grader! Gjett om jeg gleder meg da!! Vi skal til Puerto Rico, og da skal man visst legge til noen grader, siden de måler en annen plass på øya...

 

*begynner å få reisefeber*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, så deilig! Her er det snøvær og -6 grader meldt i morgen - og jeg skal på skidag med skolen! Brrrrr!

 

Skjønner godt du begynner å få reisefeber, jeg er bare litt misunnelig - god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også til gran canaria.....!!!! trenger sol og varme snart... er såå lei vinteren!!!!

når reiser dere da?? dere må kose dere masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi reiser imorgen!!

 

carina: jeg skal tenke på dere der nede :-) Får jo nesten litt dårlig samvittighet, her om dagen når det begynte å snø igjen så tenkte jeg bare "jippi" for vi skal jo vekk :-S

 

Men det hadde jo vært kjekt å få selskap av flere Juli-damer der nede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, hi... Jeg bare spøkte med deg, ikke ha dårlig samvittighet! Joda, hadde vært kjekt med litt sol og varme, men har det så godt og varmt inne i leiligheten min så egentlig ønsker jeg meg ikke sørover. Vi hadde ferie i høst, jeg og mannen min, men valgte å ikke reise. Har hatt noen pakketurer og er egenlig litt lei... Ble enige om heller å ta en neste høst igjen, for da er Karsten stor nok til å få litt mer glede av det! :o)

 

Riktig god ferie, kos dere MASSE! :o)

 

PS. Du får finne deg en internett-kafe der nede! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...