Gå til innhold

Bruker dere stellebordet enda?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, har alt tilgjengelig på badet. Men har funnet ut at det egentlig er lettere å skifte tissebleier på lekematta på gulvet nå i det siste. Amanda er også helt vill på stellebordet.. Er som en mark, vrir og snur på seg. Og så tar hun skikkelig sats med føttene rett opp i lufta, og smeller hælene kjempehardt i underlaget! Det synes hun er topp. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi brukt stellematte på gulvet lenge. Er veldig kjekt. Hun er overalt uansett, og hadde ikke vært trygg med henne på stellebord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingrid ruller ikke enda, men det hender ofte at vi skifter bleie på leikematta her. Foreløpig er hun imidlertid mer urolig når vi skifter på leikematta enn stellebodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan enda bruke stellebordet vi. Hun vrir og vender på seg, men ikke så mye at det er blitt en risikorsport..

Balja i stellebordet derimot ble byttet bort for lenge siden. Ville helst sitte eller ligge på magen oppi der og det var det jo ikke plass til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ennå stellemadrassen på vaskemaskinen. Men har også lurt på om jeg skal ta den på gulvet.Han ligger ganske stille på stellebordet ennå, men greit å være for tidlig ute enn for seint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørjan storkoser seg på stellebordet, så her kommer det fortsatt til å være i bruk fremover :o) Jeg har stellebordet rett ved vasken, så jeg har kontroll på han med hoften hvis han skulle rulle seg når jeg skyller kluten.

 

Han syns det er veldig moro å ligge på magen, da klarer han å kravle seg fremover og strekke seg ned til beholderen som henger på siden (den man putter kremer og diverse oppi). Da er han opptatt en god stund med å "rydde" :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...