Gå til innhold

Bruker dere stellebordet enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, har alt tilgjengelig på badet. Men har funnet ut at det egentlig er lettere å skifte tissebleier på lekematta på gulvet nå i det siste. Amanda er også helt vill på stellebordet.. Er som en mark, vrir og snur på seg. Og så tar hun skikkelig sats med føttene rett opp i lufta, og smeller hælene kjempehardt i underlaget! Det synes hun er topp. Hehe.

Annonse

Kan enda bruke stellebordet vi. Hun vrir og vender på seg, men ikke så mye at det er blitt en risikorsport..

Balja i stellebordet derimot ble byttet bort for lenge siden. Ville helst sitte eller ligge på magen oppi der og det var det jo ikke plass til :)

Ørjan storkoser seg på stellebordet, så her kommer det fortsatt til å være i bruk fremover :o) Jeg har stellebordet rett ved vasken, så jeg har kontroll på han med hoften hvis han skulle rulle seg når jeg skyller kluten.

Han syns det er veldig moro å ligge på magen, da klarer han å kravle seg fremover og strekke seg ned til beholderen som henger på siden (den man putter kremer og diverse oppi). Da er han opptatt en god stund med å "rydde" :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...