Gå til innhold

Er pappaene mye våkne på nettene, da?


tre små:-)

Anbefalte innlegg

Her er det jeg som har nattevaktene, hehe. Sist midtersten hadde omgangssyke flyttet jeg inn på hennes rom for å være "bøttevakt", og mannen kom inn til meg med Nora når hun skulle ha mat. Han ble jo så utafor av dette at han faktisk sto opp en time for tidlig. Kunne ikke skjønne hva han skulle avgårde på jobben å gjøre før halv syv - jeg sendte han tilbake til sengen for en times søvn til! Han ble glad for det, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, mannen min har vært våken med henne ei natt - og det var i begynnelsen når hun hadde vondt i magen og gråt og gråt på natten. Ellers så er det jeg som tar henne. Han har prestert å si at "joda, Maja sover kjempebra på natten hun!" når jeg har vært opp å ammet 4-5 ganger på natten. Da har han fått servert mitt 'evil eye' :-)

 

Han sier jeg blir grinete av lite søvn, men de få nettene han faktisk har våknet av Maja og gått å lagt seg på sofaen er han umulig å ha i hus :-)

 

Men så er han til gjengjeld kjempeflink å ta sin del på dagtid/ettermiddager så jeg er veldig fornøyd altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var sykmeldt en periode, og da tok han henne mye mer enn meg om natta. Har også tatt henne mye ellers, særlig rett etter fødselen. Han er nok et samvittighetsmenneske.. Men nå tar jeg henne alltid, i den grad hun våkner på natta lenger. Han tar alltid kveldsstellet og det er like koselig for dem begge virker det som =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover med ørepropper, det gjør ikke pappaen. Så selv om han egentlig sover litt bedre enn meg så våkner vi omtrent samtidig når Karsten gir lyd fra seg på natten. Men siden det fortsatt er puppen jeg tilbyr så er det jeg som går, mannen min bare snur seg rundt og sover videre. Har hendt at han har prøvd å ta gutten på natta for å avlaste meg, men er jo liksom ikke noe vits siden han ikke har pupper (i hvert fall ikke med melk i!)

Men etter å ha gitt morrapuppen (ca 6-7 tiden) så er det ofte far som står opp med ham og er med ham 1 - 1 1/2 time. Kommer så med ham til meg og så sover jeg og Karsten videre sammen... Så selv om jeg må opp om natta er det visst ikke synd på meg! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han har nattevakt på jobben så...... hehe. Neida. Han våkner nok til, men det er jeg som "fikser":)

Han står opp etter at han har fått pupp (hvis han vil ha) og da snakker jeg om Simen;) Ihvertfall tre ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset bytter vi litt på. Niklas våkner ikke for mat lenger, så ting er litte enklere nå :)

I natt våknet han kl 5 ( er så tett i nesen ), da var det faktisk samboer som gikk å gav han smokken. Samboer står opp i 7 tiden, og er Niklas våken da, tar han seg av han, skifter bleie, gir en flaske og legger han igjen. Da kan han sove noen timer til, noe som jeg trives veldig godt med :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De gangene det har vært nattevåk har jeg stått opp. Litt fordi puppen ofte er nødvendig, litt fordi jeg ikke klarer å sove når hun gir lyd fra seg allikevel(selv om hun er i et annet rom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har så godt sovehjerte, så han hører de ikke. De kan ligge under dyna hans og hyle uten at han merker noe til det. Så her er det kun jeg som tar begge jentene.

I morges jagde jeg han ut av senga med Sofie kl7, ville sove 20min til alene. Da var han så trøtt og uvant med å stå opp med henne, at han sovnet på badegulvet med henne lekende ved siden av seg..hehehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...