proud mama Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=155496 Tenkte dette kunne hjelpe mitt standpunkt å bli ung mor.. Han ble kjempepositiv å sa at ja, dette var han enig i! men han tolket den litt feil etter hva jeg mente.. istedenfor å tolke dette som at det er bra å være ung mor (jeg vil gjerne ha mitt første barn før jeg er 25) så tolket han det som om at jeg kunne jo gå gravid som 25 åring eller tilogmed være 26 uten at det gjorde noe.. Sitter litt skuffa her jeg nå.. (jeg er jo snart 23.. er jo leenge til at jeg er 26.. ) Huff.. mannfolk skal ikke være enkle altså..
ellemmelle og bitteliten Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Jeg leste også denne artikkelen...og lot den bli liggende på pcn da sambo tok over senere.. men tror ikke han tok hintet.. antagelig bare lukket han hele siden jeg nærmer meg forøvrig 26 og har fått "lov" innen jeg har fylt 28.. herlig...;-)
proud mama Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2007 oi så deilig! men det føles vel allikevel lenge til ikke sant?
ellemmelle og bitteliten Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Alt for lenge... syns 26 er fint jeg, men det kan jeg se lenge etter :-) Sambo mener vi fortsatt er altfor unge, han mener nærmere 30 må være perfekt.. men har forhandlet meg til noe kortere tid om ikke annet
proud mama Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2007 ja ikke sant! det virker som om hvor enn gamle/unge mennene er så er det likevel for tidlig.. tror ikke alder har så mye å si egentlig.. det går vel mer på om man er klar psykisk.. men det er nå meg.. har forresten fått besøk så kan dessverre ikke svare så ofte..
ellemmelle og bitteliten Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Helt i orden... ) Logger av nå selv jeg... Ha en strålende kveld videre og riktig god helg!
proud mama Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2007 i lige måte! Ha ei kjempefin helg! *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå