Gå til innhold

Ikke spesielt tilregnelig! Kjøpte nettopp bil på nettauksjon fordi jeg skulle teste en knapp......herre min hatt!

Anbefalte innlegg

Skulle sjekke hvordan det fungerte å legge inn bud på nett. Satt å så på en auksjon som folk la inn bud etter bud på. Skulle egentlig bare sjekke og la inn ett bud, og da stoppa det gitt..Ingen fler bud kom...Så ringte plutselig auktionarius og jeg var "den mystiske budgiveren på telefon" live på auktion! Ingen bød over meg der heller.. Trodde jeg skulle daue da jeg hørte 1. gang....2.gang....3. gang....solgt til kjøper på telefon! HÆÆÆÆÆ?!? Jeg har plutselig kjøpt en Opel Zafira 2004 mod. 7 seter! Og sambo som er skeptisk til stasjonsvogn. Snakk om å få seg familiebil! Heldigvis ler han og synes jeg var flink for det var et veldig godt kjøp som vi tjente en god del på. Og ny bil trengte vi nå da nr to er på vei! Bankdama vår kommer sikkert til å synes jeg virker kjempe stabil når jeg ringer! "Ehhhhhh - jeg kjøpte bil på nettauksjon, jeg. Kan jeg få litt penger?"

Fortsetter under...

*heheheheheh* ler meg skakk!

Godt samboeren din var fornøyd da! hihi

jeg lo så godt jeg nå, stakkars deg, for et sjokk! trodde det bare var jeg som kunne finne på sånne ting jeg! hihi

gratulerer med ny bil da:)

jeg syntes du har gjort et veldig godt kjøp, jobber selv som Opel selger og en 04 Zafira er ikke det dummeste du kan ha! Hvor langt har den gått og heter den noe som f.eks Enjoy eller Cosmo eller Sport??

Og om jeg kan få lov å spørre, hva gav du for den? (må ikke svare om du ikke vil)

Annonse

Tror den heter comfort? Bilen kom på 119500, men det kommer jo en del i tillegg med gebyr til forhandler osv. tror den havner på ca 131.665 inkludert 6 mnd full garanti. Tror ikke det er så ille. Så at listeprisen var 189000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...