Gå til innhold

Jeg har fått BabyCompen min!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennende... vil gjerne høre hvordan den funker! min sambo nevnte det her om dagen faktisk, "vettu det finnes prev som måler fruktbare perioder..", visste ikke at han kunne noe om sånt :P uansett så mente han at den ikke kunne brukes som prev om den bare viste når el var/ville komme? svømmerne lever jo noen døgn i forkant og...? Dette høres jo mye bedre ut enn kondom!

Hei!

Jeg kjøpte min brukt gjennom finn.no. Men det som er, er at den nesten ikke er brukt. Hun jeg kjøpte den av, hadde sendt den inn til reklamasjon pga noe som ikke fungerte optimalt med den, og fikk da en helt ny en. Den brukte vedkommende bare noen uker før hun skulle selge den. Hun hadde en sønn som var mye våken om nettene så hun fikk ikke nok sammenhengende søvn til at hun kunne bruke den. Hun brukte den både som prevensjon og som babyplanlegger.

Ny koster den ca 6700 kroner, jeg kjøpte min for 4000 kroner.

Skal sette meg grundig inn i saken nå, det er jo en "datamaskin" en ganske avansert en også!

Dere kan lese om produktet på www.buenaventura.no

Skal gi dere tilbakemelding om når jeg tar den i bruk!

Sambo er veldig fornøyd med at det er vekkeklokke på den også, for vi har problemer med å komme oss opp om morgenen! hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...