Gå til innhold

Vektreduksjon med Acomplia?


tintafant-m/2 jenter

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg acomplia, men lurer på om noen har erfaring med disse? Ser mye skryt av dem i USA, men finner ikke så mye her "hjemme". Hadde vært greit å utveksle erfaringer med andre når jeg får tablettene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt de ca. 1 måned nå.

Er ganske nytt i Norge, har har ikke de bivirkningene som f.eks reductil.

 

All matlyst er borte. Og det var jo hensikten, men jeg føler aldri sult og er heller aldri mett (men du kjenner at nå er det nok).

Medikamentet skal også angripe fett-cellene og kutte de opp. Har nok gått ned ca. 3 kg denne måneden.

Men jeg forsøker å gå minst 5 timer i uken, og også tenke på hva jeg spiser når jeg spiser uten å være hysterisk.

 

Ang aldri matlyst, så forsøker jeg å spise 5 måltider pr dag. Mitt store minus har vært å spise to STOORE måltider pr dag, så derfor er det veldig unaturlig for meg å spise så ofte. Hvis jeg lar det går for lang tid før jeg spiser, blir jeg som sagt ikke sulten, men rett og slett kvalm. Ikke spy-kvalm, men uvel på en måte, som gjør at jeg overhodet ikke har lyst på mat. Da er det eneste som hjelper for meg å spise meg opp. Begynne forsiktig med litt eple eller noe, så la det gå litt tid, så litt til, så litt til og kanskje etter et par timer har denne uvel følelsen gitt seg. Foreløpig får jeg dette 3-4 ganger i uken, men håper virkelig at jeg skal få bedre rytme i måltidene mine etterhvert + at jeg drikker for lite.

 

Ellers merker jeg nok ikke så mye til det. Skal snart inn til kontroll hos lege for en sjekk...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Har brukt reductil med god effekt, men fikk bivirkninger som gjorde at jeg sluttet bråttom med dem. Jeg går hele dagene uten å spise, men er en skikkelig storspiser når kvelden kommer. Drikker alt for lite også. Merker du noe på cm? Cm forsvant fort med reductil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke målt, så jeg vet ikke.

Men har nesten ikke bukser igjen om er passe, men hadde gått ned ca.10 kg før jeg startet på acomplia pga omgangssyke, så det kan være mer kg enn cm.

Føler egentlig ikke at det hjelper slik. Bare fjernet all matlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...