*Mysillen* Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 jeg skal i bryllup neste mnd.... å så har jeg tenkt å lage et album til brudeparet...som de skal få dagen etter... så har fiksa meg en medhjelper så vi får tatt mange bilder på den o stor dagen... men i tillegg til bilder så tenkte jeg å fylle i med noen dikt og fine ord om kjærlighet... noen av dere som kan noen dikt eller noe slikt som jeg kan få???
mirakel88 Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 sorg er prisen en må betale for gleden ved å elske. den kan tolkes på flere måter, men for meg sier den at en må være forberedt på krangler og uenighet, for dette vill skje alle i forsjellige mengder, men man kan elske for det. en må ikke gi opp liksom:P var litt enklere oppi hodet enn når jeg skulle skrive forklaringen, håper du forsto:P
*Mysillen* Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2007 forstod den jeg... tusen takk
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Det er ikke kjærligheten som får jorda til å snurre... men det er kjærligheten som gjør det verdt å bli med noen runder. En ektefelle er den fellen man går i når man gifter seg We need not think alike to love alike Det vakreste i verden kan ikke ses og ikke berøres, det må føles med hjertet Kjærligheten regjerer uten sverd og binder uten lenker For kjærlighet er ingen vind for kald Håper dette kanskje kan hjelpe ) Klemmer<3
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 LITT OM KJÆRLIGHET: Vil man at en ting skal vare, må man streve med å spare, men om kjærlighet på jord gjelder omvendt disse ord. Hvis man vil at den skal vare, må man gi og ikke spare. --------------------------------------------------- Å komme sammen er begynnelsen. Å holde sammen er fremskritt. Å arbeide sammen er suksess. --------------------------------------------------
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Kanskje du finner noe du kan bruke på www.dikt.no ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå