Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som skal gi smokk til barnet deres og gå inn på www.navnesutten.dk =)

-Bestilte tre smokker med navnet hennes fra 0-3 mnd og tre smokker med navnet hennes for 3-6 mnd=) Du får forhåndsvisning når du har skrevet inn hva du vil det skal stå=) Det kostet tilsammen 120 kr ink porto og leveringstiden er innen 4 dager! de var kjempefine!!! =)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, takk for tipset, de var kjempe søte! Er det kun 120 ink porto altså? Er jo kjempe billig:-)

Lurte på en ting, når jeg skriver inn Mathias som skal stå på smokken ser det på bilde ut som navnet blir for langt.... Noe formening om det...sto jo 2 linjer, men ikke hvor mange tegn en kan ha med, litt kjedelig om navnet kommer på to linjer liksom

Mat

hias...øh nei tror ikke det, det må jo selv en svenseke se blir feil he he ;-) Hvilket navn skrev du?

Skrevet

Supert!! Nå har jeg også bestillt, de var super søte :-) Nå ble jeg glad,på termin dagen .. uten noen baby...

Skrevet

Vet ikke:/ jeg skrev inn Alexandra og det kom på en linje, kanskje du må velge en annen smokk?? de er forskjellihe i str og fasong vettu, jeg vet ikke

Skrevet

jeg prøvde mathias nå på alle typene og det kom opp på en linje ja...

Skrevet

Åhh! Takk for tipset, skal sannelig bestille så snart vi har funnet navn til henne :)

Skrevet

-sååå søte smokker altså! åååhh=) sukk

Skrevet

Unskyld meg, men er dere ikke bekymret for smokker som ikke er av merkevare og godkjent i norge? Tenker da på falater, materiale og form på smokk? Feil smokk kan jo gi feil tann/kjeve stilling? Og gift i plasten kan jo fører til andre skader?

Merker jeg bekymrer meg veldig for hva babyen min skal sutte på... Og jeg sier ikke at det er noe fornuftig altså... Litt stressa bare..

Skrevet

Du er ,,, ehh,,,, "unnskyldt" :P;)

Nei, vettu, det der blir litt for mye for meg altså...

Skrevet

Nå har jeg også besltill til tulla mi:)

De var jo utrolig søte da.

Takk for tipset;)

Skrevet

Fikk ikke bestillt allikavel....????

Betalingen ble ikke gjennomført??

Skal betale med visa tenkte jeg, hva gjorde du???

Skrevet

Takk:) Søtt tips. Så snart navnet er klart skal det bestilles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...