Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg med å finne ut eksakt hvor langt jeg er kommet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synst de "kalkulatorene" jeg tar eg misvisende om hvor langt jeg er kommet. Fikk siste mens. 27.desember 2006, og da jeg var hos legen 31.januar 2007 fikk jeg vite at jeg var 5 uker på veg. Det vil si at nå skal jeg da være i uke 8. Regnet ut at jeg har en syklus på 32 dager (har kun hatt 3 menstr. etter jeg sluttet på p-piller, så om denne syklusen er til å stole på er usikkert). Noen "kalkulatorer" sier at jeg er 7uker + 4, noen sier 8... blir litt forvirret. Noen som kan hjelpe meg å si nøyaktig uker og dager ut i fra de opplysningene jeg har oppgitt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, så lenge du ikke vet når du hadde EL og befruktningen skjedde så går det ikke an å gi deg nøyaktig termin. Spiller det egentlig noen rolle??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg var første dag i siste mens 26 desember. ut i fra det skal jeg være 8+2 i dag (tror jeg d var).

men jeg er ganske sikker på at befruktningen skjedde 13 januar, og da er jeg 7+5..

 

så det kan være vanskelig og si..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde siste mens 27 desember jeg også:)så da har vi termin omtrent samtidig:) jeg går inn i niende uke nå, er ca 8 pluss 3 i dag...hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...