Inger¸.•°´¯♥ Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Er virkelig etterspørselen så liten at det ikke produseres store bodyer? Jenta mi er stor for alderen, og vokser ganske snart ut av body i str 98 fordi hun er så stor over magen. Hun blir snart to år, og jeg synes det er greit å bruke body enda når det er så kaldt. Vet dere i samme slengen hvor jeg kan få kjøpt hel nattdrakt større enn str 98? Hun synes det er kjempemorro å kle av seg alle klærne når hun våkner på morgenen, ink bleien! Vi må ha nattisen bakfram, med glidelåsen på ryggen. Men med en todelt nattdrakt er det jo ingen sak å kle av seg... Jeg synes hun er så lita enda (selv om hun er stor). er det bare meg som vil holde på bodyer og hel nattdrakt??
Gjest mphs Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Her har de både ull body og hel ull dress m/glidelås i str 104. http://www.baldrian.no/ProductList.aspx?CategoryId=168 Her er noen http://www.cottonchild.no/1501.htm Nøstebarn har også store størrelser.
Tre rosa kalver Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Hele nattdrakter har de på H&M. Har nettopp kjøpt en hel nattdrakt til jenta på på 4,5 år i str 116:)
1974 Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 hvor får du tak i bodyer i 98 da?? finner bare opptil 92 jeg på lindex og opptil 86 op h&m. I bomull altså.... Her er problemet at hun knepper opp knappene i pysjen på kveld og evt natt om hun våkner...hehe...ikke så lett alltid med disse småtrollene.
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Troooor jeg har sett bodyer i str 104 på Exit.
mamman til snuppa+nurk i magen Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Babyshop har tilbud nå. 5 for 100,-. De går opp til str 104, både kort og lang arm. Vi har vært å hamstret.
Maialille Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 Svigermor kjøper til snuppa mi på Reflex butikk. Der har de str.110 også. Grei kvalitet, men vet ikke pris altså. Ikke så dyre tror jeg. Reflex sitt eget merke nemlig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå