Gå til innhold

Simo kombi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt oss ei Simo kombivogn. Vi venter barnet vårt i juli. Har dere noen gode råd å komme med når det gjelder bruk av vogna? Vi er førstegangs og har ikke så god kunnskap:)

Kom med alt av erfaringer:) Positivt eller negativt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med vogna. Men bagen kunne vært noe større. Men er jo bare å bytte over til sportsdelen og bruke "hetta" på bagen som fotforlenger. Kjempe god vogn og trille. Litt tung ut og inn i bilen, men gjør ikke så my siden det er såå mye positivt med den. Skal selge min nå da. har vogndilla, og kan ikke sitte med 7 vogner, så noen må bort.

Skrevet

Jeg har hatt simo kombi nå til baby nr 3, og det er den absolutt beste vogna jeg har hatt! Den er super å trille, vind og vanntett (trenger ikke ekstra regntrekk selv om det regner ute, med mindre det høljer ned). Videre er det veldig god kvalitet både på stoff og understell. Det eneste negative er at den er noe tung (men ikke værre enn at en greier å løfte den inn i bilen) og at bagen blir litt smal når det blir kaldere og en trenger pose i bagen. Jenta vår er født i mai, og da det var på tide å bytte til skinnpose en gang i begynnelsen av oktober, tok jeg bort bagen. Men deres baby er jo født senere, og er dermed mindre på høsten, så dere kan sikkert bruke bagen utover høsten og vinteren.

Vogna vår ble ødelagt for vel en mnd siden. Fordi snuppa vår var blitt over 8 mnd da, og vi ikke skal ha flere barn, så kjøpte jeg ikke ny kombivogn. Gikk for en sportsvogn av et annet merke, men det skal noe til å "matche" simoen. Simovogna er fortsatt den beste vogna jeg har hatt (måtte telle over, og jeg har hatt 7 barnevogner tilsammen).

Skrevet

Jeg har simo kombi og er veldig fornøyd med kvaliteten!

Etter 1års bruk kan du nesten ikke se den er brukt, annet enn at det søskenbrettet jeg har har rusta litt på den ene stanga på understellet...

Eneste negatvie med vogna er at jeg har kallesje uten sånne stenger til å ta ned, og den blir veldig fort slarkete, må stramme den hele tida for å få den til å stå. Så håper dere har sånne på siden av kallesja.

Simo er veldig bra og robust vogn på vinterføre, lett og trille selv om den er ganske tung i kg.

Litt tung å slå sammen og få i baggasje rom i bil, men jeg har ikke bil så ;)

Skrevet

Har Simo kombi jeg også og er kjempefornøyd. Noen skrev her at bagen var litt liten men den er faktisk en av de største her til lands. Super å trille men litt tung inn og ut av bil. Super sovevogn når småen blir større også.

Sørg for å ha godt med luft i dekkene og kjøp lappesaker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...