spretten Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. februar 2007 Skjedd noe eller? Hvordan gikk det med AT?
2 prinser i huset Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 kom faktisk to dråper til i stad. bokstavelig talt to dråper... de rakk aldri å nå undertøyet, for å si det sånn... det var brunt, så det så ut som gammelt blod... kansje bare "rester" fra blødningen i går... (deilige detaljer, eller hva?) gikk bra med AT, de hadde ikke funnet ut hva som var galt, visst... kjente på tappen i stad, og det virker som om den blir hardere og hardere.. var liksom mer myk i går synes jeg.. så da kommer nok realitetene og slår meg i panna hvert øyeblikk... digg!!!
spretten Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2007 Ja ja men da er du jo allerede på dag 4, og det er jo positivt=) Her fokuseres kun på det positive! Det kan jo hende at du bare ikke hadde så mye blod denne gangen. Har AT fått noe ny dato for innsetting?
2 prinser i huset Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 hun venter tr neste helg, så da begynner hun på hormoner ved neste mens der igjen.. så ved el setter de inn.. altså om 1,5 mnd. noen mer symptomer, da? jeg lurer veldig på om jeg skal ringe legen i morra jeg da... har så sinnsykt vondt i magen... pleier aldri å ha sååå veldig vondt ved mensen, liksom... med min flaks har jeg vel cyster overalt, og at det er derfor jeg blør så sporadisk... tviler ikke i det hele tatt, kan du si... så kan jeg samtidig få blodprøve, så får jeg et ordentlig svar, liksom... og dersom svaret er det vi tror det er skal jeg rølpe meg gjennom hele hytteturen, og virkelig gå inn for å ikke huske stort annet enn turen hjem igjen.....
spretten Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2007 Det kan jo være like greit, så kanskje du slipper å lure sånn. Men kroppen foandrer seg jo hele tiden, jeg har jo så vondt at jeg faktisk tror at jeg kommer til å dø noen ganger, mens andre ganger er det helt greit. Jeg har jo heller aldri lik mens heller, noen ganger blør jeg litt, andre ganger må jeg bytte ob`r hver 2.time. Du må ikke bli redd for at du har cyster, og uansett så er jo det også veldig vanlig. Etter masse snik-kikking på jobb vet jeg det=) Hvis du drar på Volvat i morgen, så må du jo be om en gu da, for at de skal finne ut om duhar cyster, kanskje ikke så allright å gjøre det hvis du blør litt:/ Da tror jeg heller jeg bare hadde tatt en blodprøve... også bestil en time til gu senere, for det er jo greit uansett liksom, siden det er så lenge siden også... Fatt mot=)
2 prinser i huset Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 sant det... utspekulert er ordet..... hehe. kansje jeg bare skal ringe bort til legesenteret her og be om en blodprøve... så får jeg et ordentlig svar.. blir jo gal av å tru, tenke og synse så fælt... hehe! er redd jeg heller mer og mer mot at det ikke er noenting, og det er kansje like greit... men nå er jeg stuptrøtt, så tenker jeg går og legger meg litt. vi snakkes bare vi to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå