♣jolanta♣ Skrevet 22. februar 2007 #1 Del Skrevet 22. februar 2007 Lenge siden jeg har sett noe til deg her inne. Bare lurer på hvordan det går? Jeg har lite/ingen plager av sprayen - føler meg bare litt tung og sliten i kroppen. Har begynt med akupunktur/fotsone, så det blir spennende framover. Håper du har det fint. Ha en fin kveld da! Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8350864-millerine-c/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millerine Skrevet 23. februar 2007 #2 Del Skrevet 23. februar 2007 Kjære Jolanta! Ja, en stund siden jeg har vært her, har ligget en uke med en grusom influensa, men nå er det over! Godt å høre at du ikke har noen spray-problemer. Og så flott at du har begynt med akupunktur, det har jeg skikkelig troa på! (venter imidlertid med det til neste gang, om det blir noen neste gang... føler det er så mye nå) Får du ofte behandling? Kanskje det er dette som skal til for deg, din lykkeformel, med litt nåler her og der. Det har hjulpet mange. Ellers må jeg bare si at sprayinga har gitt meg helt merkelige bivirkninger. Det gikk to uker før jeg kjente noe, og var så glad og overrasket over at jeg ikke merket noe i det hele tatt. Men nå er jeg superkvalm hele tiden og hodepine er også til stedeværende. Men allikevel er det det psykiske som er verst. Jeg føler meg rett og slett ikke som meg selv! Og Huset mitt føles ikke ut som huset mitt, livet mitt føles ut som noen helt andres. Har en sånn merkelig uttaformegsjøl feeling. Det er nesten ikke til å holde ut! Jeg er også ganske sur om ting ikke går som jeg vil. Skjelte ut typen min her fordi han hadde kjøpt potetgull stakkars, og det ville jo ikke jeg ha... Så hater jeg liksom alt som jeg før elsker. Ingenting gir meg noe akkurat nå, alt er dritt rett og slett! Vil bare ligge under dyna.... (Har til og med lyst til å bytte jobb, herregud det er ganske drastisk!) Åh, håper jeg blir meg selv snart igjen.... All mat er forresten også helt pyton. Akk ja..... I dag skal jeg avsted på apoteket (bare tanken på å g ut å prate med noen gjør meg helt uvell) for å få resten av medisinene. Alle sprøytene, det er like greit å ha dem i hus, måtte bestille dem. Det kommer på fire tusen kroner! Så begynner jeg med sprøyter til torsdag allerede. Du begynner vel snart du også? Vel får håpe ting blir bedre.... Ha det godt så lenge! Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8350864-millerine-c/#findComment-8355316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♣jolanta♣ Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei Millerine! Uff, da - du har vært syk, stakkar. Ja, den influensaen skal visst være hard - det er noen på jobben som har vært borte en ukes tid også. Så bra at du iallefall er frisk av den. Heldigvis har jeg ikke vært syk verken i år eller hittil i år. Så kjedelig med de bivirkningene da...det må kjennes helt forferdelig å liksom ikke være seg selv. Vet liksom ikke hvilke råd jeg skal gi, men prøv å slappe av og ta en dag om gangen. Håper snart du får tilbake deg selv. Du nevner også hodepine - jeg har nemlig også denne siste uken vært plaget med mye hodepine som kommer og går. Jeg har antatt at det var etter siste akupunkur-time da jeg har disse små nålene sittende i øret. De skal sitte der til de faller ut av seg selv. Jeg skal tilbake på mandag til ny time, da skal jeg også få fotsone. Vet enda ikke hvor ofte jeg skal gå der, men jeg tror nok hun har et opplegg for meg i løpet framover. De driver nemlig spesielt med ufrivillig barnløse og iforbindelse med IVF, så jeg har troen på at de vet hva de gjør. Jeg har, i motsetning til deg, veldig lyst på mat. jeg har vært veldig sulten i det siste. Måtte spørre legen sist jeg var der hva jeg kunne gjøre - jeg kan jo ikke spise hele tiden. Fikk tips om å spise riskaker eller havregrøt da de holdt metthetsfølelsen lengre. Merkelige greier i grunnen at man skal få så forskjellge lyster og ikke lyster når man går på slike medisiner. Ja, det blir nok sprøyter på meg om ikke lenge også - jeg får nok vite det på tirsdag da vi skal på info-møtet. Kanskje vi møtes på Riksen i uke 11, hvem vet??? Håper i allefall at du blir bedre framover og at sprøytene ikke tar helt knekken på deg. Vi snakkes videre. Ha en god fredagskveld som du kan. Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8350864-millerine-c/#findComment-8365458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå