♣jolanta♣ Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Har nå sprayet siden 8. februar og skal på info-møte på Riksen til uken. Har forstått at det er sammen med flere par samtidig - er det noen som kan si litt om hva som skjer på dette info-møtet? Jeg vet ikke annet enn at jeg fikk beskjed om å ta med resepten(skulle nemlig kun kjøpe og begynne med sprayen da jeg ringte inn mensen) Takker for svar, da jeg begynner å grue meg litt.
Coma Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 hei:) Vet ikke om det er akkurat likt møte du skal på siden du allerede har begynt medisineringen. Vi var på info-møte på Riksen på onsdag, og slik var det: Vi var 3 par. Sykepleier snakket om prosessen, vi fikk utdelt skriftlig info, gjennomgikk de forskjellige medisinene og demonstrerte bruk av sprøyter. Vi kunne også stille spørsmål vi lurte på. Etterpå kom det en bioingeniør og fortalte om det de drev med på laben. Vi fikk omvisning i de forskjellige rommene der egguttak/innsett foregår og på laben. Det var gøy ! Det hele tok 1 time og 15 min, og etterpå hadde vi en individuell legetime. Lykke til:-)
Millerine Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Det er ikke noe å grue seg til! Bare hyggelig info møte, omvisning på avdelingen, de forskjellige legene forteller om hva de gjør osv. Som regel tre par samtidig. Vising av hvordan bruke sprøyter og spray (men det kan du jo!) Vi hadde en undersøkelse hos lege så han fikk fastsatt hvor mye medisiner jeg skulle ha også, men det har du sikkert allerede gjort i og med at du er godt ig ang! Har du spørsmål er dette dagen å stille dem! Klem
♣jolanta♣ Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2007 Takk for svar. Det var veldig greit å vite hva skal gjøre, så kan vi kanskje forberede evt. spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå