Gå til innhold

Jeg har sett knøttet mitt!

Sarah70-har 2 gull

Anbefalte innlegg

Første ul idag, er i uke 8. Med litt forklaring kunne jeg se fosterets ulike deler: to rundinger dannet hode og kropp (hoderundingen var litt formet som en bitteliten hodeskalle), og det hadde stilker til armer og bein, omtrent som på en barnetegning av et menneske. En knøttliten prikk sto og blinket på skjermen, det var hjertet. Veldig moro å se! Jeg fikk satt inn to egg, og det andre egget var det intet spor etter, så det har ikke festet seg. Dere som ikke har vært ennå, jenter: gled dere!

Fortsetter under...

Så flott at fosteret lever og hjertet slår. Jeg var også på ultralyd på fredag og fikk se mitt bitte lille vidunder.

Fikk også satt inn to egg, men ingen tegn til det andre..

Jammen bra de satte inn to, hvis ikke kan det jo hende jeg ikke hadde hatt noen nå!

Lykke til videre. Jeg har fått termin 5 oktober, når ble din?

Hilsen Mother77

Jeg fikk også termin 5. oktober! Denne ul var første milepæl, neste er uke 12 og hvis alt fremdeles er bra kan skal jeg fortelle om mirakelet til familie og venner. Lykke til til deg og, Mother 77!

Lenn, jeg har fulgt med på dine prøvelser på ass. bef. og ble så glad over å høre om graviditeten din. Det var så inderlig fortjent! Måtte alt gå deg vel denne gangen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...