Gå til innhold

Hjemmesiden min=) 14 år og gravid..

Bolle i ovnen juni2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp ordnet hjemmesiden min, om noen vil se så hadde det vært koselig, har også skrivd masse om tanker og følelser når jeg var 14 år og gravid.:)

Legg gjærne en hilsen igjen i gjesteboken min=D

Klem fra Malin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forestten, hjemmesiden er : www.malin657.piczo.com

Klem Malin <3

Skrevet

hei:) kjempe fin side du hadde:):)

klem

Skrevet

Fikk tårer i øynene og klump i halsen av å lese om deg..

Du skal virkelig være stolt over deg selv, du er godt forbilde for unge jenter og ikke minst for datteren din =)

Klemmer fra

Skrevet

hjemmesiden din var kjempe flott!! Det får en til å tenke...Du er så utrolig flink!!Du har all grunn til å være stolt =)

Klem

Skrevet

veldig fin side:)

og datteren din er jo bare nydelig da! Ser ut som en skikkelig rampejente:)

Skrevet

heihei.. ville bare si at du hadde en fin side=) du er også veldig heldig som har en mamma som stiller opp sånn, jeg også har det og så utrolig takknemelig=) forresten så jeg på bildene og så du hadde bilde av tommy, han gikk i klassen min første året på vgs på jesshiem. var litt morro og se.. hehe lykke til videre og du hadde en søt liten datter.

Skrevet

Fin side =)

Synes at det er utrolig fint av deg at du beskriver hvordan du har hatt det fra den tiden du var gravid til nå...

Du skal være stolt av deg selv som klarer å være mamma og tillegg til å fortsette på skolen...

Du er et bevis på at det går fint an å være en ung mor

Ønsker deg lykke til vidre =)

Skrevet

Jeg legger ut min side her også jeg=D saraogluna.piczo.com

Legg gjerne igjen en beskjed i gjesteboka=)

Skrevet

tittet på siden din.. har selv bokst opp i enebakk (andre siden av øyern). Kjenner JP.. Hils han fra Linda (og Kine)

Skrevet

*vokst opp i enebakk mente jeg å skrive.. kjenner forresten en del andre i fetsund.. magnus? mats-erik? olle? henrik? de er alle 19/20/21 nå..

Skrevet

kjempe fin side:)

Å sååå søt Lotte er!!

Skrevet

Veldif fin side du hadde laget. Syns du har en veldig moden tankegang:) du setter barnet ditt først:)

En nydelig unge du har:)

Lykke til...

Skrevet

Jeg vil bare takke dere for all hyggelig tilbakemelding, koselig at dere setter stor pris på å lese "14 år å gravid"

Var veldig usikker i starten om jeg skulle legge den ut, men tokk enn sjangs å gjore det, det er jeg glad for å at jeg gjore, får tilbake så mye posetivt.=)

Klem fra Malin og Lille Lotte:)

Skrevet

hehe...fikk tårer i øynene da jeg leste det! kjempe bra jobba=)

Skrevet

de var de søteste eg har lest=)

eg har ei venninne som skal føde i mars å ei som skal føde i juni... å eg gleder meg enda mer til de blir min tur=) hehe

søt datter foresten=)

Skrevet

Hei malin..

Dette var en utrolig flott hjemme side...

Du må være stolt over deg selv... ser ut som om du har klart deg kjempe fint, og datteren din var jo bare sååå søt...

jeg beundrer deg..

lykketil videre...:D

Skrevet

Åååh!

Trodde eg var den yngste i hele norge eg!

HeHe! Er 15 å gravid eg=)

Skrevet

Fiiin Hjemmeside!!=DHar skreve til deg!i Shotboxsn!

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei Malin17!!!

Så fin side du har...og jenta di er jo kjempenydelig..=)

BadeAnders er lillebroren min...=)

KleM...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...