Gå til innhold

Når dere virkelig skal kose dere...


-carina-

Anbefalte innlegg

Hva spiser dere da?

 

Jeg spiser biff og fløtegratinerte poteter, som en god nummer to kommer taco... :o)

 

Fløtegratinerte poteter er sååå godt. Som regel spiser jeg en stooor porsjon. Så tar jeg en liten pause. Så løsner jeg på beltet og gafler innpå en stor porsjon til... :o)

 

Så nå skal jeg spise litt til, folkens! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Taco og hjemmelagd pizza lager jeg ofte. Hvis bare jeg og mannen skal kose oss, blir det biff med stekte reker oppå..nammi....

Nå spiser jeg Cheez Ballz, så blir ikke mer sussing på meg i dag..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biff og rødvin er jo veldig godt da. Men å slappe av på sofaen med et nytt blad og en stor sjokolade..da koser jeg meg da! Blir sjokolade enda, men å ligge å dra seg på sofaen hører nok til fortida..he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco og biff er en sikker vinner her i huset! Helst skal biffen helstekes i ovnen. Åååååh! nå fikk jeg vann i munnen :-)

 

*kommer til å legge på meg voldsomt i syden - ut å spise hver dag!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, da tar jeg svin indrefilet med bacon surret rundt, potetbåter til og asparges - mmm! Ellers er jeg veldig god på helstekt indrefilet av okse, og lammestek, men da må jeg ha gjester og mye deilig rødvin til!!

 

Ellers spiser vi mye indisk her hjemme - idag hadde vi ønskekost: Kokte egg til Hedda, stekte egg til Edvard, mais og kalkun til Nora - hun hadde ikke valgt selv, så hun ville ikke ha;-) men fikk eplemos istedet - og chicken tikka til mamma og pappa! Ingen skal si at vi ikke strekker oss langt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...