Gå til innhold

dere som har mistet ved at hjertet plutslig har sluttet å slå...


miss_chica

Anbefalte innlegg

merket dere at noe var galt i magen? hadde dere vondt? eller er det ingen symptomer på dette før evt ul???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man får ikke syptommer når fosteren dør i magen , ved UL kan man se ,men alle gravidetssyptomene forsvinner den eneste som skal være i kroppen er hcg med lav nivø!

har opplevd MA og alle syptomene mine forsvant .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var din opplevelse ja, men tror dette er veldig individuelt! Kan godt være at man merker det ved smerter da, så ikke utelukk det... går vel for det meste på magefølelsen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok..uff, synes det er så utrolig trist og skremmende bare. jeg våkner opp hver morgen og er så kvalm at jeg ikke klarer å stå oppreist en gang. får håpe det er et godt tegn jeg da, og være glad for at jeg har det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er individuelt. Jeg hadde blødning og store smerter selv om hjertet slo før jeg hadde SA. Ikke tenk for mye på slike triste ting. Om det skjer, så er det som regel naturen som ordner opp, og man takler det selv om man tror man ikke skulle gjøre det. Det går oftere bra enn dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk beskjed om ma da jeg var 11uker på vei. Da hadde hjerte til fosteret sluttet å slå i uke 10. For meg var der et stort sjokk!!

Hadde ingen mistanke om at noe va galt! Hadde masse symptomer...

Men men, skal komme sterk tilbake!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...