Gå til innhold

Hva har barna på seg inne?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Her går Ingrid stort sett i body og strømpebukse, eller "tights". Tar på henne andre klær hvis vi får besøk/drar på besøk, da helst joggedresser. Har kjøpt noen klær jeg føler hun får beveget seg lite i, som dongeribukser, snekkerbukser, osv. - de er jo kjempefine, men dessverre lite brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

body og strømpebukser det går mest i her også, eller joggedresser. Andre bukser bruker hun omtrent bare når vi skal på besøk... synes heller ikke de virker så komfortable - selv om de bare er usedvanlig søte da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i vårt trekkfulle hus blir det nok for lite med body og strømpebukse, ja! Så jeg trekker på ull innerst, og et lag med tøy til utenpå - og det blir ofte en bomullsgenser og en snekkerbukse. Nora beveger seg fint i den hun. Er det ekstra kaldt blir det to lag med ull (har en fin ullsparkebukse fra Nøstebarn, kommer godt med på kalde dager). Og alltid ullsokker.

 

Dette må vel være innslaget der ordet ull er nevnt flest ganger;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel ullbody og ullstrømpebukse inne... Noen ganger har jeg en joggebukse på også dersom jeg synes det er litt kjølig inne. Men så gjør vi som dere andre, pynter litt når vi skal bort eller ha gjester. Karsten har mye fine klær, er jo litt trist å ikke få brukt det så ofte da... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stort sett "joggebukse" og body eller strømpebukse og body....

noen ganger både strømper og bukser.. spesielt på morra hvis det er litt kaldere.. så kler jeg ho heller av til strømpebuksa etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull som regel, når det er til vask blir det strømpebukse og body. Har mer klær på seg når vi får besøk eller skal ut. Hender jeg pynter henne litt her hjemme alene bare for å ta noen bilder i de fine klærne før hun vokser ut av de:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt igjen denne!

 

Jeg har også litt dårlig samvittighet for de klærne som ligger i skuffen og sjelden blir brukt! Har allerede pakket bort to store esker med klær!! Kjøper jo stadig noe nytt også, det er jo så masse fint:-)

 

Det er jo veldig greit å bare ha på body/strømpebukse inne. Vesla sover som regel tre ganger ute, og da er det på med masse utetøy! Blir ikke til at vi tar på vanlige klær mellom hver lur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...