Gå til innhold

Smerte i livmor/eggleder....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som av og til opplever smerte i livmor/eggleder?

Har just hatt en SA (tror jeg, blødde bare 1 dag, og nå neg test) og har lissom smerter i eggleder/livmor....syns det er litt skummelt! Kan beskrives som stikkinger i den ene siden, og så plutselig på den andre siden.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjenner en slags stikking på venstre siden. har alldri kjent noe lignende før. kjenner kanskje bare 1 av 20 stikk på høgre siden men det er svakere. jeg har ikke hatt SA og vet ikke om jeg er gravid ennå. jeg lurer også på hva dette er... håper på at det er en liten etterlengtet spire å ikke noe teit virus eller noe. (har også veldig ømme brystvorter, og veeeeldig lite nesten stikninger i brystene)

Skrevet

dytter denne litt, vil se om flere kan svare på spørsmålet ditt;)

Skrevet

Hei

Tror jeg kan svare dere det legen svarte meg. Jeg har siste tre år hatt vondt i venstre eggestokk mellom mensene. Spurte legen og hun sa jeg skulle komme da de smertene oppstod og det gjorde jeg.

Hun undersøkte og sa at det er EL og at de fleste kvinner over 24-25 år kjenner vondt i en av eggestokkene når de har EL og det var tilfellet hos meg. Siden har jeg alltid kjent det.

Nå har jeg hatt EL 15 feb. og prøvd som kaninnin :) sååå vi får se. Det er vår 1pp men det rere er at jeg har hatt vondt og stikkinger helt siden EL så kanskje men bare kanskje er jeg gravid. Venter IKM 27.

Skrevet

jeg skal ha hatt el i helgen som var og har de sisste dagene kjent disse stikningene. det første jeg kjente var faktisk veldig ømme brystvorter og har ingen grunn til å misstenke betennelse eller noe som helst. de stikker også mer ut (hele tiden) enn vanlig selv om jeg ikke fryser! jeg er også yngre enn 24-25! så dette er spennende gitt!

Skrevet

Ingen regel uten untak som de sier, så noen kan sikkert kjenne de El smertene før de er 25 men det er en gjennomsnitts alder legen mente.

Skrevet

selvfølgelig=) men er vell for sent til å kjenne el-smerten nå dersom el var i helgen sån som testene tilsa:P jeg får vente å se:P

Skrevet

Kanskje det er blind pasasjer som stikker litt???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...