Gå til innhold

Ang kveldsrutiner


bebito:-)

Anbefalte innlegg

Bader dere før eller etter grøt? Jeg har prøvd begge deler, men vet ikke helt hva som er best. Så derfor må jeg høre med dere damer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bader etter. Vi har ikke prøvd å bade før, selv om svigermor/mamma hevder hardnakket at det er det beste :-) Iallefall, bading etter grøt funker best i heimen vår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin bader bare en gang pr uke, men da blir det før grøt. Hvis ikke blir det bare gulping. Irriterende å ha en utgulpet nybadet unge som lukter spy hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bader på morgenen (to-tre ganger i uka). Føler vi har bedre tid da, og hun er våken og opplagt. Grøt etter det da, men det blir jo ikke det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har alltid hatt grøt først. Men så sa mamma at man skal gjøre motsatt så da prøvde jeg det. He he gjorde sikkert det når vi var små. Men er nok best med bad sist ja. Lettere å bad en trøtt unge enn å gi ham mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bader ikke så ofte (ca 2 ganger i uka) og har ikke fått fast rutine på grøt enda heller. Men når begge delene skjer på kveldstid så er det grøt først. Han har begynt å kose seg med å bade, så det "gidder" han å gjøre selv om han er trøtt. Men er ikke interessert i grøt dersom han er trøtt... Så grøt først - bade etterpå! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er lurest å gi grøt først, så bad, så melk. Det er fordi jeg har lest at de ikke liker å legge seg stappmette. MEN vi bader/steller først, så grøt og pupp. Det har bare blitt sånn, og det funker jo greit. Men jeg er litt uenig i mine egne kveldsrutiner, hehe.. Sært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...